Jump to content
Shopforum.gr

Κοινότητα

  1. Συζήτηση για θέματα αγορών

    1. Συμβουλές & Προτάσεις

      Συμβουλές και προτάσεις για νέες αγορές μέσω Internet αλλά και φυσικών καταστημάτων.

      581
      δημοσιεύσεις
    2. Ερωτήσεις & Απορίες

      Έχετε ερώτηση / απορία για κάποια αγορά? Εδώ είναι το κατάλληλο μέρος για να ρωτήσετε.

      56
      δημοσιεύσεις
    3. Αναφορές & Παράπονα

      Σας εξαπάτησαν ή δεν σας εξυπηρέτησαν σωστά? Προστατέψετε τους άλλους χρήστες κάνοντας τα παράπονα σας εδώ.

      22
      δημοσιεύσεις
  2. Αγγελίες

    1. Πωλήσεις

      Θέλετε να πουλήσετε κάτι; Εδώ είναι το κατάλληλο μέρος.

      275
      δημοσιεύσεις
    2. Ανταλλαγές

      Θέλετε να ανταλλάξετε κάτι? Εδώ είναι το κατάλληλο μέρος.

      3
      δημοσιεύσεις
    3. Θέσεις εργασίας

      Αγγελίες πρόσληψης αλλά και αναζήτησης θέσεων εργασίας.

      3
      δημοσιεύσεις
  3. Έξυπνες Αγορές

    1. Προσφορές

      Εδώ θα βρείτε τις μοναδικές πρόσφορες καταστημάτων για να βγαίνετε πάντα κερδισμένοι.

      244
      δημοσιεύσεις
    2. Εκπτωτικά Κουπόνια

      Εδώ θα βρείτε εκπτωτικά κουπόνια για αγορές από τα αγαπημένα σας καταστήματα.

      53
      δημοσιεύσεις
    3. Διαγωνισμοί

      Βρήκατε ή διοργανώνετε κάποιον διαγωνισμό στο διαδίκτυο? Μοιραστείτε τoν εδώ μαζί μας.

      215
      δημοσιεύσεις
  4. Ψυχαγωγία

    1. Shopping News

      Όλα τα νέα της αρχικής σελίδας και όχι μόνο που θα ενδιέφεραν έναν καταναλωτή, διαθέσιμα προς σχολιασμό.

      293
      δημοσιεύσεις
    2. Μόδα & Στύλ

      Θέματα γύρω από τις νέες τάσεις της μόδας και του στύλ.

      103
      δημοσιεύσεις
    3. Διατροφή & Υγεία

      Θέματα γύρω από τη σωστή διατροφή και συμβουλές υγείας.

      39
      δημοσιεύσεις
    4. Τεχνολογία & Διαδίκτυο

      Συζήτηση γύρω από τεχνολογικά θέματα και ιστοσελίδες.

      3.072
      δημοσιεύσεις
    5. Γενικά & Αόριστα

      Εδώ μπορείτε να κάνετε ελεύθερη συζήτηση για οτιδήποτε θέλετε.

      7.576
      δημοσιεύσεις
    6. Νέος στο Shopforum.gr

      Είσαι Νέος Χρήστης; Έλα να γνωριστούμε!

      7.745
      δημοσιεύσεις
  • Xρήστες online (τα τελευταία 20 λεπτά)   0 Μέλη, 1 Ανώνυμοι χρήστες, 7 Επισκέπτες (Προβολή πλήρης λίστας)

    There are no registered users currently online

  • Δημοσιεύσεις

    • Η Google χρησιμοποιεί ένα συνδυασμό προγραμμάτων λογισμικού και αλγορίθμων για να αποκτήσει και διαβάσει το περιεχόμενο της ιστοσελίδας σας, ώστε να έχουν τη δυνατότητα να το βρουν οι χρήστες της Αναζήτησης Google οι οποίοι κατά πάσα πιθανότητα  ενδιαφέρονται για το συγκεκριμένο περιεχόμενο. Ως εκ τούτου, οι διαδικασίες με τις οποίες η Google ανακτά το περιεχόμενό σας είναι ως επί το πλείστον αυτόματες και απαιτούν ελάχιστη έως καθόλου προσπάθεια από μέρους σας. Διαβάστε : Πως να βρείτε τις σωστές κρυμμένες λέξεις κλειδιά για την ιστοσελίδα σας στη Google Η ανίχνευση η αλλιώς Crawling είναι μια διαδικασία που εκτελείται από τη Google η οποία συγκεντρώνει δημόσιο περιεχόμενο για τα αποτελέσματα αναζήτησης Google. Για τη διαδικασία ανίχνευσης, η Google χρησιμοποιεί εξειδικευμένο λογισμικό, που ονομάζεται crawler ιστού, το οποίο εντοπίζει και ανακτά τους ιστότοπους αυτόματα. Τι είναι οι Διακομιστές ιστού –  Web Crawlers ;
      Οι ανιχνευτές ιστού λαμβάνουν περιεχόμενο από τον ιστό για τις μηχανές αναζήτησης. Οι ανιχνευτές ιστού λειτουργούν ακολουθώντας συνδέσμους από ιστότοπο σε ιστότοπο, μεταφορτώνοντας τις σελίδες που συναντούν και αποθηκεύοντας αυτές για μελλοντική χρήση. Οι σύνθετοι αλγόριθμοι ταξινομούν και αναλύουν τα ληφθέντα αντίγραφα ιστοσελίδων για να ενημερώσουν τα αποτελέσματα της μηχανής αναζήτησης Google. Ο κύριος ανιχνευτής ιστού που χρησιμοποιεί η Google ονομάζεται Googlebot. Η απόδοση – Rendering είναι μια άλλη διαδικασία που χρησιμοποιεί η Google για να κατανοήσει πώς φαίνονται οι ιστοσελίδες σας και συμπεριφέρονται για τους χρήστες σε διάφορα προγράμματα περιήγησης και συσκευές. Παρόμοια με το πώς ένα πρόγραμμα περιήγησης εμφανίζει μια ιστοσελίδα, η Google ανακτά τη διεύθυνση URL σας και εκτελεί το αρχείο κώδικα για τη συγκεκριμένη σελίδα (συνήθως HTML και JavaScript). Στη συνέχεια, η Google ανιχνεύει όλους τους πόρους με τις βασικές αναφορές αρχείων κώδικα (συνήθως αρχεία εικόνων, αρχεία φύλλων στυλ και άλλα αρχεία Javascript) για να ζωγραφίσουν τελικά την οπτική εμφάνιση της σελίδας σας και να κατανοήσουν καλύτερα το περιεχόμενό σας. Αν η Google δεν μπορεί να ανιχνεύσει ή να προβάλει τις σελίδες σας, η προβολή και εμφάνιση του ιστότοπού σας στα αποτελέσματα αναζήτησης Google μπορεί να επηρεαστεί με διάφορους τρόπους: Εάν η Google δεν μπορεί να ανιχνεύσει τον ιστότοπό σας, δεν μπορεί να λάβει οποιαδήποτε πληροφορία σχετικά με τον ιστότοπό σας. Η Αναζήτηση Google ενδέχεται να μην εντοπίσει όλα τα μέρη του ιστότοπού σας ή να προσδιορίσει σωστά τα ερωτήματα χρήστη του Google Search που είναι πιο συναφή με τις ιστοσελίδες σας και για τα οποία ο ιστότοπός σας πρέπει να εμφανίζεται στα αποτελέσματα αναζήτησης Google. Εάν η Google δεν μπορεί να προβάλει τις σελίδες στον ιστότοπό σας, γίνεται όλο και πιο δύσκολο να κατανοήσει το περιεχόμενο της ιστοσελίδας, επειδή θα λείπουν βασικές πληροφορίες οπτικής διάταξης σχετικά με τις ιστοσελίδες σας. Ως αποτέλεσμα, η προβολή του περιεχομένου του ιστότοπού σας στην Αναζήτηση Google μπορεί να υποφέρει. Πρέπει να κάνετε τις ιστοσελίδες σας να εκτιμήσουν την αξία του ιστότοπού σας σε διαφορετικά είδη κοινού και να προσδιορίσουν πού θα εμφανίζονται οι σύνδεσμοι στον ιστότοπό σας στα αποτελέσματα αναζήτησης Google. Ευτυχώς, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το εργαλείο Λήψη ως Google για να διαγνώσετε την ανίχνευση και απόδοση των σελίδων σας και να βελτιώσετε τα αποτελέσματα της Αναζήτησης Google για να φτάσετε τελικά στο κοινό-στόχο σας. Υπάρχουν φυσικά πολλά ακόμη κορυφαία SEO εργαλεία, τα οποία θα σας βοηθήσουν ακόμα περισσότερο. seomarketer.gr
    • Κερδίστε 20 μερίδια PCO με την εγγραφή σας στην ιστοσελίδα της Pecunio.
    •   Η μεγαλύτερη στον κόσμο εταιρία ηλεκτρονικού εμπορίου έγινε χθες η κινεζική Alibaba, ξεπερνώντας την αμερικανική Amazon, καθώς η κεφαλαιοποίησή της διαμορφώθηκε πάνω από το όριο των 470 δισεκ. δολαρίων. Η μετοχή της Alibaba σημείωσε χθες ενδοσυνεδριακά άνοδο άνω του 1,2% στα 184,32 δολάρια, με την κεφαλαιοποίησή της να φθάνει τα 472,1 δισεκ. δολάρια. Η μετοχή της Amazon σημείωσε πτώση 0,87% στα 982,35 δολάρια, με κεφαλαιοποίηση 471,9 δισεκ. δολάρια. Αναλυτές δήλωσαν ότι η Alibaba επανέκτησε τον τίτλο της μεγαλύτερης παγκοσμίως εταιρίας ηλεκτρονικού εμπορίου ύστερα από δύο και πλέον χρόνια χάρη στην εξαιρετική φετινή της επίδοση. Η μετοχή της Alibaba, που σημειώνει από τις καλύτερες επιδόσεις στο χρηματιστήριο της Νέας Υόρκης, έχει ενισχυθεί πάνω από 100% από τον Ιανουάριο, ενώ η Amazon κατά περίπου 30%. Η μετοχή της κινεζικής εταιρίας έχει ενισχυθεί 12% τους τελευταίους δύο μήνες αφού ανακοίνωσε τον Αύγουστο καλύτερα των αναμενόμενων τριμηνιαία κέρδη. Τα καθαρά κέρδη της Alibaba σημείωσαν άλμα 96% σε πάνω από 2,1 δισεκ. δολάρια σε ετήσια βάση για το πρώτο τρίμηνο της χρήσης της που έληξε στα τέλη Ιουνίου, ξεπερνώντας τις προβλέψεις της αγοράς. Επιπλέον, ο αριθμός των ενεργών αγοραστών στη πλατφόρμα λιανικών πωλήσεων της Alibaba αυξήθηκε στα 466 εκατ., αντιστοιχώντας περίπου στο ένα τρίτο του κινεζικού πληθυσμού. Πηγή: ΑΠΕ - ΜΠΕ  & Kathimerini.gr
  • Θέματα

  • Στατιστικά

    • Συνολικά Θέματα
      5.938
    • Συνολικές Δημοσιεύσεις
      20.341
  • Στατιστικά μελών

    • Συνολικά μέλη
      14.357
    • Ρεκόρ ταυτόχρονα συνδεδεμένων
      6

    Νεότερο Μέλος
    ντεπη διαμαντακη
    Joined
×

Αποδοχή cookies

O ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει ότι θα έχετε την καλύτερη εμπειρία στην επίσκεψη σας. Λεπτομέρειες