Jump to content

LION5

Μέλη
  • Αριθμός μηνυμάτων

    187
  • Έγγραφη

  • Τελευταία επίσκεψη

Community Reputation

0 Neutral

About LION5

  • Βαθμίδα
    Advanced Member
  • Ημερομηνία γέννησης 18/08/1967
  1. Το νέο αυτό κοινωνικό δίκτυο ονομάζεται GlobAllShare.com. Καθώς αυτή τη στιγμή βρίσκεται σε pre-launch, οι πληροφορίες που έχουμε για αυτό είναι περιορισμένες. Το βασικό πλεονέκτημα που προβάλλει έναντι των ήδη εδραιωμένων κοινωνικών δικτύων είναι πως το GlobAllShare.com σκοπεύει να μην έχει κανένα περιορισμό όσον αφορά την κοινωνική δικτύωση. Εκεί που το facebook, πχ, απαιτεί πλέον ακόμα και όταν έχουμε ήδη αποδεχτεί ένα αίτημα φιλίας, να πούμε αν όντως γνωρίζουμε το άλλο άτομο ή όχι (λες και θα έπρεπε να ενδιαφέρει αυτό το Facebook...), το GlobAllShare.com υπόσχεται πως θα επιτρέπει την άμεση σύνδεση με οποιοδήποτε άλλο μέλος παγκοσμίως. Δωρεάν Υπηρεσίες Εκτός από την απεριόριστη διασύνδεση, το GlobAllShare.com σκοπεύει να παρέχει μια σειρά από δωρεάν υπηρεσίες μέσα από τη σελίδα του. Οι υπηρεσίες αυτές θα περιλαμβάνουν δωρεάν τηλεφωνήματα, δωρεάν βιντεοκλήσεις, διαδικτυακά σεμινάρια και τηλεδιασκέψεις, video-email, αποστολή SMS, παιχνίδια, ταινίες, μουσική, και τη δυνατότητα δημιουργίας δωρεάν ιστοσελίδας και e-shop. Μάλιστα, οι υπηρεσίες αυτές προβλέπεται να μην είναι περιορισμένες σε μία χώρα μόνο (πχ για SMS στην Αμερική), αλλά να είναι διαθέσιμες παγκοσμίως. Γίνε Βασικός Μέτοχος Το πιθανότερο είναι πως το GlobAllShare.com, όπως και άλλα κοινωνικά δίκτυα (facebook, LinkedIn), θα έχει και μια διαφημιστική πλατφόρμα, για όσους ενδιαφέρονται να αγοράσουν διαφήμιση για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες τους, η οποία και θα χρηματοδοτεί τη λειτουργία και τις υπηρεσίες του site. Αυτό που είναι ενδιαφέρον, τουλάχιστον στην pre-launch φάση του GlobAllShare.com, είναι πως δίνει σε οποιονδήποτε από εμάς τη δυνατότητα να αποκτήσει μετοχές του site, και άρα, μέρος από τα διαφημιστικά αυτά έσοδα, εντελώς δωρεάν. Το μόνο που χρειάζεται να κάνει κανείς είναι να διαδώσει το site αυτό σε φίλους , ώστε να γίνουν και εκείνοι δωρεάν μέλη. Συστήνοντας κάποιος 5 δωρεάν μέλη, αποκτάει άμεσα μια μετοχή. Στη συνέχεια, αν και οι φίλοι του κάνουν αντίστοιχες συστάσεις, για κάθε 5 νέες συστάσεις στο δίκτυο, το αρχικό άτομο που έκανε τις προσκλήσεις αποκτάει άλλη μια μετοχή. Παίρνοντας το ιδανικό σενάριο μιας εκθετικής ανάπτυξης, σύντομα πολλαπλασιάζονται οι μετοχές που μπορεί να αποκτήσει κανείς. Η παρακολούθηση των προσκλήσεων των φίλων μας και των δικών τους φίλων – και άρα των μετοχών που δικαιούμαστε - γίνεται μέσα από το Interface του GlobAllShare.com. Η δυνατότητα αυτή ισχύει για περιορισμένο διάστημα ακόμα – μέχρι τις 17 Ιουνίου, λίγες εβδομάδες πριν την ξεκινήσει η κανονική λειτουργία του site. Από εκείνη την ημερομηνία και ύστερα, δεν θα εκδοθούν άλλες μετοχές. Όποιος λοιπόν ενδιαφέρεται για να αποκτήσει δωρεάν μετοχές, θα χρειαστεί να βιαστεί. Από εκεί και πέρα, μετά την 1η Ιουλίου 2013, κάθε κάτοχος μετοχής θα δικαιούται μηνιαίο μέρισμα από τα κέρδη της ιστοσελίδας. Αν έχει αρκετές μετοχές στην ιδιοκτησία του, και αναλόγως φυσικά και το ύψος του μερίσματος, μπορεί να αποκτήσει έτσι ένα καλό εισόδημα. Επίσης, όποιος επιθυμεί πιο άμεσο κέρδος, θα μπορέσει να πουλήσει κάποιες από τις μετοχές του – στην τρέχουσα αξία τους – ή να αγοράσει άλλες επιπλέον, σαν επένδυση. Αξίζει? Με δεδομένο πως οι υπηρεσίες του site δεν είναι ακόμα online – και τη γενικότερα απρόβλεπτη φύση του Internet – η απάντηση αυτή είναι αδύνατον προς το παρόν να απαντηθεί. Ενώ σε καμία περίπτωση δεν πρόκειται να απειλήσει το Facebook ή κάποιο άλλο εδραιωμένο κοινωνικό δίκτυο, σίγουρα οι υπηρεσίες που αναφέρει πως θα έχει φαίνονται αρκετά ενδιαφέρουσες, και το πιθανότερο είναι πως θα αποκτήσει ένα κοινό, και άρα αντίστοιχα διαφημιστικά έσοδα. Ήδη τα εγγεγραμμένα του μέλη, από τις 31/3 που βγήκε στον αέρα, έχουν ξεπεράσει τα 2.800.000. Σίγουρα, μετά την 1η Ιουλίου που θα βγει η τελική του έκδοση στον αέρα, θα κάνουμε μια πιο αναλυτική παρουσίαση. Με δεδομένο πάντως πως αυτή τη στιγμή, και για σύντομο χρονικό διάστημα, μέχρι τις 17 Ιουνίου, οι μετοχές του μπορούν να αποκτηθούν δωρεάν, σίγουρα αξίζει τον κόπο να του ρίξει κανείς μια ματιά. Τζάμπα είναι :mati:
  2. Κλάψτε με αν ποτέ τους χρειαστώ να με εξυπηρετήσουν... Ως γνωστόν, η ιστοσελίδα τού Ι.Κ.Α., κόστισε ούτε λίγο ούτε πολύ, 2 εκατομμύρια ευρώ (κάπου 700 εκατομμύρια δραχμούλες). Τα μεταξωτά βρακιά όμως (αν και η συγκεκριμένη ιστοσελίδα παρΆ όλο το κόστος της δεν μπορεί να θεωρηθεί ως «μεταξωτό βρακί») θέλουν κι επιδέξιους κώλους, που μάλλον το ΙΚΑ δεν τούς διαθέτει. Το ακόλουθο περιστατικό, αν όντως είναι αληθινό (που μάλλον είναι), αποδεικνύει σε όλο του το φάσμα το «μεγαλείο» τού ελληνικού Δημοσίου… Εν συντομία λοιπόν, κάποιος ασφαλισμένος, σκέφτηκε να χρησιμοποιήσει την σελίδα τής επικοινωνίας που υπάρχει στην ιστοσελίδα τού Ι.Κ.Α. για να επιλύσει ένα πρόβλημα που είχε προκύψει. Το Ι.Κ.Α., ως εκ τού θαύματος, απάντησε στο e-mail τού ενδιαφερόμενου. Απάντησε όμως, με τον δικό του, μοναδικό τρόπο… [-] Η απάντηση...
  3. Σε περίπτωση που οι χρήστες κινητών τηλεφώνων Νόκια, αλλά και όσοι χρησιμοποιούν διαδικτυακά το χάρτη της εν λόγω εταιρείας, επιχειρήσουν να αναζητήσουν την Κύπρο στο πρόγραμμα πλοήγησης, θα προβούν σε μία, αν μη τι άλλο, πρωτοφανή διαπίστωση: Ότι ο μοναδικός σχετικός προορισμός που εμφανίζεται στον χάρτη της Νόκια είναι η περιοχή Cyprus στην Τζαμάικα! Ο λόγος που συμβαίνει αυτό είναι διότι η εταιρεία έκρινε σωστό, μετά από αίτημα των τουρκικών αρχών, να αφαιρέσει την Κύπρο από το σύστημα πλοήγησης στο χάρτη της. Το, αν μη τι άλλο, απαράδεκτο αυτό φαινόμενο έφερε στην αντίληψή μας αναγνώστης, ο οποίος επικοινώνησε, μέσω e-mail, με τη Νόκια, ζητώντας να ενημερωθεί για το λόγο που δεν εμφανίζεται η Κύπρος, ως προορισμός, στο χάρτη της εταιρείας. Τουρκική απαίτηση Η επίσημη θέση της Νόκια, όπως αυτή φαίνεται μέσα από τη σχετική ηλεκτρονική αλληλογραφία την οποία κατέχουμε, είναι ότι, «λόγω νομικών θεμάτων από πλευράς Τουρκίας, όλα τα δεδομένα και σήματα (σ.σ. για την Κύπρο), τα οποία προβάλλονταν μέχρι πρότινος στο χάρτη, έπρεπε να αφαιρεθούν». Προσθέτει επίσης πως, «σε ό,τι αφορά τη Νόκια, η πλοήγηση για την Κύπρο δεν θα είναι πλέον εφικτή». Καταλήγοντας, η Νόκια επισημαίνει ότι οι όποιοι παραπονούμενοι πρέπει να απευθυνθούν στις τουρκικές αρχές για το θέμα! Πολιτικό ζήτημα Όταν ενημερώσαμε σχετικά το υπουργείο Συγκοινωνιών και το τμήμα Ηλεκτρονικών Επικοινωνιών, το οποίο είναι το καθΆ ύλην αρμόδιο για το χειρισμό τέτοιων θεμάτων, η κίνηση από πλευράς Τουρκίας και η απόφαση της Νόκια χαρακτηρίστηκαν ως πολιτικά ζητήματα. Όπως μας είπε ο διευθυντής του τμήματος, Στέλιος Χειμώνας, το πρώτο βήμα είναι να γίνουν παραστάσεις προς τη Νόκια. «Έπειτα, ανάλογα με την απάντηση που θα λάβουμε, θα δούμε πώς πρέπει να αντιδράσουμε», σημείωσε και πρόσθεσε ότι, «εάν η Νόκια επιμείνει στη θέση της, τότε το θέμα αναμένεται να πάρει μεγάλες διαστάσεις». Ήδη, ο γενικός διευθυντής του υπουργείου Συγκοινωνιών έδωσε οδηγίες να ετοιμαστεί επιστολή, στην οποία θα απαιτούνται εξηγήσεις από τη Νόκια. Πηγή: Εφημερίδα «ΠΟΛΙΤΗΣ»
  4. Για όλους εσάς που με κάποιο τρόπο αποκτήσατε το iPad και νομίζετε ότι δεν μπορείτε να κατεβάσετε εφαρμογές, γιατί δεν έχετε αμερκάνικο λογαριασμό στο iTunes, σας δίνουμε τη λύση. Βήμα 1ο H διαδικασία είναι πολύ απλή και δεν θα χρειαστείται αμερικάνικη πιστωτική κάρτα. ¶νοίγετε το iTunes και κάνετε sign out από τον ελληνικό λογαριασμό σας. Στη συνέχεια στο κάτω μέρος της οθόνης αλλάζετε χώρα στο iTunes store και επιλέγετε το αμερικάνικο. Βήμα 2ο Πηγαίνεται στο App store και επιλέγεται ένα free application του iPad για να κατεβάσετε. (Είναι πολύ σημαντικό να είναι δωρεάν η εφαρμογή και όχι μία από αυτές που απαιτούν χρήματα) Βήμα 3ο Ενα pop ουτ παράθυρο θα εμφανιστέι. Πατήστε στο κουμπί που λέει “Create New Acount”, ωστε να δημιουργήσετε έναν καινούργιο λογαριασμό στο αμερικάνικο iTunes store. Βήμα 4ο Πατάτε δύο φορές “continue” και στη συνέχεια βάζετε τον λογαριασμό email που θέλετε να συσχετιστεί με το καινούγιο iTunes account. (ΣΗΜ: To email που θα βάλετε δεν θα πρέπει να έχει συνδεθεί με προηγούμε iTunes account). Στη θέση της διεύθυνσης είναι υποχρεωτικό να βάλετε μια αμερικάνικη αληθινή διεύθυνση. Δεν είναι δύσκολο. Κάντε ένα μικρο search στο google και βάλτε μια οποιαδήποτε διεύθυνση στις Η.Π.Α. Πολύ σημαντικό! Στη θέση της πληρωμής μην βάλετε ελληνική πιστωτική κάρτα. Δεν θα την πάρει. Αντιθέτως διαλέξτε την επιλογή “none”. Η επιλογή αυτή εμφανίζεται επέιδη επιλέξατε να κατεβάσετε μια δωρεάν εφαρμογή. Και εκεί βρίσκετε το κλειδί! Βήμα 5ο Έιστε έτοιμοι! Μπορέιτε να κατεβάζετε δωρέαν εφαρμογές για το iPad! Τώρα αν θέλετε να κατεβάζετε και τις εφαρμογές που απαιτούν πληρωμή υπάρχει τρόπος. Αγοράζετε από το ebay ένα iTunes card. Απλά κάντε search στο αμερικάνικο ebay (www.ebay.com) για US Itunes cards. Πριν την αγοράσετε στείλτε ενα μήνυμα στον πωλητή να επιβεβαιώσετε ότι μπορεί να σας στείλει των κωδικό της κάρτας μέσω email. Αφού γίνει όλη η διαδικασία θα σας σταλθεί ένας κωδικός που αντιστοιχεί στο πόσο και στην κάρτα που αγοράσατε. Πηγαίνετε πίσω στο iTunes store και απλά βάζετε τον κωδικό (βλέπε εικόνα παρακάτω) και έτσι απλά μπορείτε να κατεβάσετε και εφαρμογέςπου απαιτούν πληρωμή. Ηave fun with your iPad!
  5. Δεν υπαρχουν Download sections για αυτο και δεν τα βλεπεις
  6. Μπα δεν νομιζω... ολες σε εκατοστα το μετρανε :sSig_lol3:
  7. Η παρακατω επιστολή εχει γραφτει απο εναν γονεα που ανησυχει για την παιδεια των παιδιων του. Οπως θα καταλαβετε κι εσεις μετα το διαβασμα αυτης της επιστολης, οι ανησυχιες του αυτες τελικά ειναι βασιμες. Η επιστολη αυτη εχει δημοσιευτει και στον ιστοτοπο της Ι.Μ. Παντωκρατος στον συνδεσμο ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ Καλο θα ηταν να διαβασετε κι εκει τις αποψεις των Πατερων Της Εκκλησιας μας. Η επιστολη δημοσιευεται κατοπιν αδειας του γονεα. "Είμαι πατέρας δύο ανήλικων αγοριών 7,5 και 4,5 ετών αντίστοιχα. Το μικρό μου παιδί απασχολείται στο προνήπιο παιδικού σταθμού του Δήμου Κορυδαλλού. Ενόψει της εθνικής επετείου της 25ης Μαρτίου η διεύθυνση του εν λόγω παιδικού σταθμού απεφάνθη την διενέργεια θεατρικής παράστασης με θέμα την «Ειρήνη» του Αριστοφάνη, η οποία θα υλοποιηθεί με την συμμετοχή των παιδιών. Έκπληκτος από αυτήν την εξέλιξη αναρωτήθηκα ποια η σχέση της ελευθερίας ενός λαού με το έργο «Ειρήνη» του Αριστοφάνη; Ποια η σχέση της μαρτυρίας του γέρου του Μωριά: «Εμείς παιδιά μου πήραμε τα όπλα για την ελευθερία της πατρίδας και του Χριστού την Πίστη την Αγία», με την άνοδο του Τρυγαίου προς τον Όλυμπο για να συναντήσει τους δήθεν θεούς; Ευτυχώς ο Ύψιστος μου έδωσε την απάντηση καθόσον με πρωτοβουλία της διεύθυνσης του παιδικού σταθμού προκλήθηκε συνάντηση προκειμένου να υπερασπιστούν την επιλογή τους. Στη συνάντηση, λοιπόν, η διεύθυνση ανέπτυξε όλο το σκεπτικό για την παράσταση επ' αφορμή της εθνικής επετείου όπως χαρακτηριστικά επεσήμανε, με ακατανόητες επιχειρηματολογίες (για να μην αποδώσω βαρύτερους χαρακτηρισμούς σεβόμενος την πνευματικότητά σας, την σοβαρότητα του θέματος και του περιεχομένου της παρούσης επιστολής). Προσπαθώντας να κατανοήσω τα συμφραζόμενα, κοιτούσα την εικόνα του Χριστού (ευτυχώς υπάρχει) και αναρωτιόμουν: «Μεγαλοδύναμε, γιατί αυτή η δοκιμασία; Γιατί πρέπει να γίνω φονιάς;» Παίρνοντας δύναμη από την Πίστη μας την Αγία, παραπονέθηκα ψύχραιμα ότι η επιλογή της θεατρικής θεματολογίας προσβάλει, αδικεί και γελοιοποιεί όχι μόνο το αληθινό νόημα της 25ης Μαρτίου αλλά και τον ίδιο τον Αριστοφάνη, ως αναγνωρισμένη προσωπικότητα αρχαίου ποιητή. Επίσης τόνισα ότι δεν είναι δυνατό στο όνομα της «Ειρήνης» να ισοπεδώνουμε το αγαθό της ελευθερίας, ήτοι, όπως λέει ο λαός: «Σφάξε με αγά μου ν' αγιάσω». Επιπλέον πρότεινα στην διεύθυνση, η θεατρική παράσταση να λάβει χώρα σε διαφορετική χρονική στιγμή, καθόσον είναι αυτονόητη η μη εναρμόνιση στην τρέχουσα συγκυρία. Προσπαθώντας δε να αναστήσω το φιλότιμο και τα ιδανικά των παρακολουθούντων γονέων, δέχτηκα την επίθεση δύο γονέων (ιδιότητας εκπαιδευτικού), οι οποίοι επεσήμαναν, άθελά τους βέβαια, ότι εκδηλώσεις εθνικού περιεχομένου δεν γίνονται πουθενά σε κανένα σχολείο και ότι η μάθηση των γεγονότων της επανάστασης είναι καθήκον μόνο των γονέων. Σε ερώτησή μου να κατονομάσουν έναν λαό που κέρδισε την ελευθερία του με ειρήνη, όλοι με κοιτούσαν σαν ξένο στοιχείο, αποφεύγοντας να απαντήσουν (υποθέτω είτε από άγνοια, είτε από φοβία). Επίσης επεσήμανα προς όλους τους παρευρισκομένους να μην παραπονεθούν μελλοντικά για την αδυναμία των παιδιών να κατανοήσουν τις ιερές έννοιες των θρησκευτικών και εθνικών εορτών, αλλά αντιθέτως θα γνωρίζουν τα πάντα για τα σκάνδαλα της καθημερινότητας. Παρακάλεσα να μην ισοπεδωθούν αρχές, αξίες και ιδανικά στο όνομα του δήθεν «μοντέρνου και πρωτοποριακού», αλλά όπως προανέφερα όλοι με κοιτούσαν παγωμένα και ανέκφραστα. Έκανα την ύστατη έκκληση στην διεύθυνση να μην συνδέσει την παράσταση με την εθνική επέτειο, αλλά εισέπραξα άρνηση και απόρριψη. Μη έχοντας άλλη επιλογή και ορμώμενος είτε από οργή, είτε από φιλότιμο, είτε από υποχρέωση στην ιερότητα του αίματος των προγόνων μας, αυτοβούλως αποχώρησα δηλώνοντας άρνηση στο παιδί μου να γίνει συνένοχος στην σχεδιασμένη εκτόπιση και γελοιοποίηση της πραγματικής έννοιας της 25ης Μαρτίου. Αναρωτιέμαι αν έπραξα ορθώς με τοιαύτην απόφαση, συναισθανόμενος τι είδους μεταχείριση θα έχει το παιδί μου ύστερα από τα προαναφερθέντα γεγονότα; Έπραξα κατά φώτιση Θεού ή από εγωισμό και υπερβολικό παρορμητισμό και οργή; Πρέπει στο παιδί να επιτρέψω την συμμετοχή του σε παράσταση με δωδεκάθεους, όταν εγώ και η σύζυγός μου διδάσκουμε την συμβολή της Ορθόδοξης Πίστης και του κλήρου στην απελευθέρωση ενός σκλαβωμένου επί 400 χρόνια Λαού"
  8. Ένα δωδεκάχρονο παιδάκι βλέποντας τις ειδήσεις ρωτάει τον μπαμπά του: - Μπαμπά, τι είναι η πολιτική; Ο πατέρας, που είναι φανερά ικανοποιημένος που ο γιος του δείχνει σημάδια ωρίμανσης, του απαντάει με ένα παράδειγμα: - Κοίταξε παιδί μου... Μια χώρα είναι σαν μια οικογένεια. Πάρε για παράδειγμα τη δική μας. Η μαμά, είναι σαν την κυβέρνηση, κανονίζει τα πάντα μέσα στο σπίτι. Εγώ, οπατέρας, είμαι σαν το μεγάλο κεφάλαιο, στηρίζω την οικονομία του σπιτιού. Η υπηρέτρια, είναι σαν την εργατική τάξη, κάνει όλες τις εργασίες που πρέπει να γίνουν. Εσύ, είσαι η κοινή γνώμη που παρατηρείτα όσα συμβαίνουν γύρω της. Τέλος, το μωρό που έχουμε σπίτι συμβολίζει το μέλλoν της χώρας. Σκέψου τα όλα αυτά το βράδυ, και αύριο θα συζητήσουμε για τα συμπεράσματα που έβγαλες, εντάξει; - Εντάξει μπαμπά, απαντάει ο μικρός και σκεφτικός πηγαίνει στο κρεβάτι του. Στη διάρκεια της νύχτας και ενώ σκεφτόταν τα σοφά λόγια του πατέρα, ακούει κλάματα από την κούνια του μωρού. Σηκώνεται πάνω, πλησιάζει την κούνια και βλέπει ότι το μωρό έχει λερωθεί.. Πηγαίνει στην κρεβατοκάμαρα να το πει στην μητέρα του, ανοίγει την πόρτα και βλέπει μόνο τη μητέρα του στο κρεβάτι να κοιμάται. Ο πατέρας άφαντος! Τον πιάνει πανικός! Από την μισάνοιχτη πόρτα του δωματίου υπηρεσίας, ακούει ύποπτους θορύβους...πλησιάζει, κοιτάεικαι βλέπει τον πατέρα του με την υπηρέτρια στα τέσσερα! Κάγκελο ο πιτσιρίκος!!! - "Τι να κάνω;", σκέφτεται, "να ξυπνήσω την μαμά; θα δει τον μπαμπά με την υπηρέτρια, να διακόψω τονμπαμπά; ντρέπομαι και ποιος θα αλλάξει το μωρό;;;, εγώ δεν ξέρω να το κάνω..." Αποφασίζει, λοιπόν να κάνει την πάπια και πάει για ύπνο. Το επόμενο μεσημέρι, μετά το φαγητό, λέει ο πατέρας στον γιο: - Λοιπόν; Σκέφτηκες αυτά που σου είπα εχθές; - Ναι πατέρα, τα σκέφτηκα. - Και τι συμπέρασμα έβγαλες; - Όταν η κυβέρνηση κοιμάται, το μεγάλο κεφάλαιο πηδάει την εργατική τάξη, η κοινή γνώμη αδιαφορεί, και το μέλλον της χώρας είναι βυθισμένο στα σκατά!!
  9. Εδώ θα απαντήσουμε στο ερώτημα: «Τι πρέπει να κάνουν οι γονείς για να μην αφήσουν να αναπτυχθεί στις καρδιές των παιδιών η ζήλεια και ο φθόνος;» Σημειώστε λοιπόν τους πέντε επόμενους κανόνες: Ο πρώτος κανόνας: Να καταστέλλετε εγκαίρως κάθε εμφάνιση ζήλειας στα παιδιά. Το ελάττωμα αυτό εμφανίζεται με διάφορες μορφές στην παιδική ψυχή. Θα τις δούμε με ορισμένα παραδείγματα, γιατί οι γενικές παρατηρήσεις πολύ λίγο μπορούν να βοηθήσουν στην προκειμένη περίπτωση. Αν τα παιδιά στο τραπέζι βιάζονται να προτείνουν τα πιάτα τους, γιατί φοβούνται ότι, μέχρι να έλθει η σειρά τους, το καλλίτερο φαγητό θα έχει μοιραστεί στους άλλους· αν τρώνε γρήγορα ρίχνοντας γύρω ανήσυχες ματιές για να προλάβουν να πάρουν κιΆ άλλο φαγητό· αν ρίχνουν σκυθρωπές ματιές στα πιάτα των άλλων ή συγκρίνουν τις μερίδες τους έ ή τα παιχνίδια, τα ρούχα ή τα σχολικά αντικείμενα, που τους χαρίζουν, για να δουν ποιος πήρε τα καλλίτερα, όλα αυτά είναι σημάδια ζήλειας, την οποία σεις υποχρεούστε να ξεριζώσετε, όπου κι όποτε εμφανιστεί. Αν μάλιστα το παιδί απωθεί κάτι που του προσφέρετε, επειδή και το άλλο παιδί πήρε το ίδιο πράγμα, αυτό αποδεικνύει ότι η ζήλεια ρίζωσε γερά μέσα του. Για μια τέτοια συμπεριφορά πρέπει να τιμωρείται πάντοτε πολύ αυστηρά. Μια άλλη μορφή φθόνου, πολύ συχνή στα παιδιά, είναι η χαιρεκακία. Εμφανίζεται κι αυτή με ποικίλες μορφές. Έτσι, αν τα παιδιά χαμογελούν με μίσος, όταν κάποιος τιμωρείται, ή τον ειρωνεύονται , πρέπει να υποστούν κι αυτά την ίδια τιμωρία. Αν τα παιδιά συκοφαντούν το ένα το άλλο, πρέπει πάντα να τιμωρούνται με μεγάλη αυστηρότητα. Αλλά κιΆ όταν ακόμη μαρτυρούν τα πραγματικά παραπτώματα των φίλων ή των συμμαθητών τους, με μοναδικό σκοπό να τιμωρηθούν, και τότε ακόμη δεν θα τα αφήσουμε χωρίς παρατήρηση. Γενικώς, τις μαρτυρίες των παιδιών μπορούμε να τις δεχθούμε μόνο όταν ο πατέρας ή η μητέρα ή ο δάσκαλος αναθέτουν σΆ αυτά την τήρηση της τάξεως και απαιτούν σωστές απαντήσεις. Και στην περίπτωση όμως αυτή, πρέπει να νουθετείτε τα παιδιά, ώστε να σας πληροφορούν για την διαγωγή των άλλων όχι από χαιρεκακία αλλά, σαν τον πάγκαλο Ιωσήφ, μόνο για να προληφθεί η αμαρτία. Δεύτερος κανόνας: Μην προκαλείτε οι ίδιοι το φθόνο στις καρδιές των παιδιών. Αυτό συμβαίνει συχνά όταν οι γονείς έχουν ιδιαίτερες συμπάθειες μεταξύ των παιδιών τους. Για τους χριστιανούς γονείς αυτό είναι απαράδεκτο. Αυτοί έχουν υποχρέωση να αγαπούν όλα τα παιδιά τους εξ ίσου και να τα αντιμετωπίζουν με τον ίδιο τρόπο, γιατί διαφορετικά αυτοί οι ίδιοι θα προκαλέσουν τον φθόνο στις καρδιές των παιδιών που θεωρούν τον εαυτό τους αδικημένο. Στην τροφή, στα ρούχα, στα δώρα, κανένα παιδί δεν πρέπει να προτιμάται ιδιαιτέρως, αλλά όλα τα παιδιά να απολαμβάνουν εξ ίσου τα αγαθά αυτά. Κοινά μέτρα πρέπει να υπάρχουν επίσης στον έπαινο και στην επίπληξη, στην αμοιβή και στην τιμωρία: ας μην συγχωρούμε στο μικρό παιδί εκείνο για το οποίο τιμωρούμε τα μεγαλύτερα αδέλφια. Πόσο θλιβερά επακόλουθα μπορούν να προκληθούν από την άνιση μεταχείριση των παιδιών, το βλέπουμε στην περίπτωση των αδελφών του Ιωσήφ. Η ιδιαίτερη αγάπη του πατέρα τους προς αυτόν, τόσο σκλήρυνε την καρδιά τους, ώστε στην αρχή αποφάσισαν να τον σκοτώσουν, μετά δε τον πούλησαν σαν δούλο. Τρίτος κανόνας: Μην διδάσκετε το φθόνο στα παιδιά με το παράδειγμα σας. Εάν τα παιδιά ακούνε διαρκώς τον πατέρα ή την μητέρα να μιλούν με φθόνο, κακεντρέχεια και χαιρεκακία για τους γνωστούς ή τοτς συναδέλφους τους, αν οι γονείς βρίζουν διαρκώς τους πλουσίους και δυσανασχετούν, επειδή αυτοί δεν είναι τόσο πλούσιοι ή τόσο τυχεροί στις γνωριμίες τους όσο ο ένας ή ο άλλος, και γενικώς, αν τα παιδιά δεν ακούνε τίποτα άλλο, παρά μόνο ζηλότυπες και φθονερές συζητήσεις, πώς είναι δυνατό η ζήλεια και ο φθόνος να μη ριζώσουν στις τρυφερές καρδιές τους, καθώς μάλιστα η ροπή προς το κακό είναι εκ φύσεως μεγαλύτερη; Τέταρτος κανόνας: Να μαθαίνετε τα παιδιά σας να μισούν και να απεχθάνονται το φθόνο, γιατί είναι ένα ελάττωμα αποκρουστικό στον Θεό. Ο φθόνος είναι ένα απαίσιο ελάττωμα, αλλά τα παιδιά σας δεν πρέπει να τον αποφεύγουν μόνο γιΆ αυτό. Επί πλέον ο φθόνος είναι ένα κουτό ελάττωμα, γιατί όχι μανό δεν δίνει κέρδος στον φθονερό, αλλά αντίθετα μόνο τον ζημιώνει, γιατί του δηλητηριάζει τη ζωή. Αλλά ούτε αυτό μόνο πρέπει να σας παρακινεί να διαφυλάττετε τα παιδιά σας από τη ζήλεια. Τα παιδιά πρέπει να αποφεύγουν και να απεχθάνονται τη ζήλεια, γιατί μπροστά στο Θεό είναι το μεγαλύτερο αμάρτημα, γιατί είναι κάτι που ο Θεός απαγόρευσε. Πόσο βδελύσσεται ο Θεός το φθόνο! Σεις, γονείς, μπορείτε καλλίτερα απΆ όλους να εξηγήσετε στα παιδιά σας ότι ο φθόνος προέρχεται από το διάβολο. Εκείνος έφερε το φθόνο στον κόσμο: φθόνησε την ευτυχία που απολάμβαναν ο Αδάμ και η Εύα στον Παράδεισο. Κατόπιν δείξτε στα παιδιά σας πόσα κακά έφερε στον κόσμο ο φθόνος: από φθόνο ο σατανάς παρέσυρε τους προπάτορές μας στην αμαρτία· ο φθόνος έκανε τον Κάιν αδελφοκτόνο· από φθόνο τα αδέλφια πούλησαν τον Ιωσήφ· ο φθόνος τέλος έκανε τους Φαρισαίους να κατηγορήσουν ψευδώς τον Κύριο και να απαιτήσουν την θανάτωσή Του! Εξηγήστε ακόμη στα παιδιά ότι ο φθονερός μιμείται το διάβολο, του μοιάζει και γιΆ αυτό θα υποστεί την ίδια τιμωρία μΆ αυτόν. Ο βαρύτερος χαρακτηρισμός για το φθόνο είναι οι λόγοι του Σοφού: «φθόνω δε διαβόλου εισήλθεν εις τον κόσμον ο θάνατος». Ο τελευταίος κανόνας; Καλλιεργήστε στις ψυχές των παιδιών σας, από τη βρεφική ακόμη ηλικία, την αντίθετη προς το φθόνο αρετή, την ευγένεια και την καλή διάθεση σε όλους και, γενικότερα, εκείνη την αγάπη προς τον πλησίον, η όποια φέρεται πάντοτε σύμφωνα με την εντολή του Κυρίου: «πάντα ουν όσα αν θέλητε ίνα ποιώσιν υμίν οι άνθρωποι, ούτω και υμείς ποιείτε αυτοίς» (Ματθ. ΖΆ, 12). Οι γονείς πρέπει με λόγια και έργα να εμπνέουν στα παιδιά τους την ειλικρινή και έμπρακτη αγάπη προς τον πλησίον. Τα παιδιά πρέπει να μάθουν να βοηθούν τους φτωχούς και, γενικά, όσους έχουν ανάγκη. Να συγχωρούν τις αδυναμίες των άλλων, να είναι εξυπηρετικά και καλοκάγαθα προς όλους. Πρέπει ακόμη να μάθουν κατά τούς λόγους του Αποστόλου, το «χαίρειν μετά χαιρόντων και κλαίειν μετά κλαιόντων». (Ρωμ. ιβΆ, 15). Ας μάθουν επίσης τα παιδιά να ανέχονται τα ελαττώματα των άλλων και να μη μαρτυρούν τις αταξίες των φίλων τους ή των συμμαθητών τους. Προ πάντων όμως τα παιδιά πρέπει να μάθουν από τη βρεφική ηλικία να εφαρμόζουν την εντολή της αγάπης προς τον πλησίον, στην όποια ο Κύριος δίνει την ίδια αξία με την αγάπη προς το Θεό και την οποία θέτει ως γνώρισμα των γνησίων μαθητών Του λέγοντας: «Εν τούτω γνώσονται πάντες ότι έμοί μαθηταί έστε, εάν αγάπην έχητε εν αλλήλοις». (Ιωάν. ΙγΆ, 35). Σας υπέδειξα, γονείς, τους βασικούς τρόπους, για να νικήσετε και να ξεριζώσετε από τις καρδιές των παιδιών σας το φθόνο και την κακότητα. Είδατε πόσο κουτό ελάττωμα είναι ο φθόνος, αφού δεν φέρνει καμιά ωφέλεια στον φθονερό, αλλά μόνο του δηλητηριάζει τη ζωή. Είδατε πόσο φοβερό αμάρτημα είναι, αφού στρέφεται κατά της πρώτης αρχής του Χριστιανισμού «αγαπήσεις τον πλησίον σου ως σεαυτόν». (Ματθ. κβΆ, 39). Είπαμε ακόμη ότι ο φθόνος είναι πραγματικά διαβολικό ελάττωμα, γιατί προέρχεται από το διάβολο και εξομοιώνει τον άνθρωπο με αυτόν. ΓιΆ αυτό, γονείς, φραχθείτε από το φθόνο, και φυλάξτε και τα παιδιά σας απΆ αυτόν. Πολεμήστε με όλη σας την αποφασιστικότητα κάθε εμφάνιση φθόνου στις ψυχές τους και μη προκαλείτε με την εμπαθή συμπεριφορά σας τη ζήλεια μεταξύ τους. Δείξτε τους με τα λόγια και το παράδειγμά σας πόσο ο Θεός βδελύσσεται το φθόνο. Καλλιεργήστε, τέλος, στις απαλές και δεκτικές ψυχές τους την αντίθετη προς το φθόνο αρετή, την καλωσύνη προς όλους, για να γίνουν τα παιδιά σας πραγματικά παιδιά του Ουράνιου Πατέρα, ο Οποίος «Τον ήλιον αυτού ανατέλλει επί πονηρούς και αγαθούς και βρέχει επί δικαίους και άδικους» (Ματθ. εΆ. 45). (Επισκόπου Ειρηναίου Αικατερινμπούργκ και Ιρμπίτσκ, Μητέρα πρόσεχε!, Εκδ. Ι.Μ. Παρακλήτου, Ωρωπός Αττικής-1976.σ.104-109)
  10. Την υποχρέωση να αναγράφουν στα ελαστικά αυτοκινήτων στοιχεία που σχετίζονται με την οικονομία καυσίμου, την πρόσφυση σε βρεγμένο οδόστρωμα και τον θόρυβο που εκπέμπουν αυτά στο περιβάλλον αναλαμβάνουν από τον Νοέμβριο του 2012 οι βιομηχανίες του κλάδου για τα προϊόντα που διαθέτουν στην ευρωπαϊκή αγορά. Χθες η Επιτροπή Βιομηχανίας του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου έδωσε τη συγκατάθεσή της στο σχέδιο οδηγίας της Ευρωπαϊκής Επιτροπής το οποίο εισάγει την παραπάνω ρύθμιση. Το ίδιο αναμένεται να πράξει σήμερα και η Ολομέλεια των ευρωβουλευτών στο Στρασβούργο, ενώ είχε προηγηθεί διαπραγμάτευση και συμφωνία με το Συμβούλιο Υπουργών. Με το νέο νομικό πλαίσιο που εισάγεται, τα ελαστικά θα πρέπει από 1ης Νοεμβρίου 2012 να φέρουν σήμανση από το Α έως το G, ανάλογη με αυτή που ισχύει στις λευκές ηλεκτρικές συσκευές αναφορικά με την ενεργειακή αποδοτικότητά τους. Παράλληλα με την ένδειξη για την οικονομία καυσίμου, θα πρέπει να σημειώνονται στοιχεία για τις επιδόσεις στη βροχή και τον θόρυβο κύλισης σε dB. Το ύψος του θορύβου κύλισης στο περιβάλλον θα επισημαίνεται με μία ανερχόμενη κλίμακα μαύρων «κυμάτων»: τα αθόρυβα ελαστικά (όσα θα παράγουν θόρυβο κάτω των 68 dB) θα φέρουν ένα μαύρο και δύο λευκά «κύματα» δίπλα από την ένδειξη των ντεσιμπέλ. Οι υποχρεώσεις αυτές ισχύουν για τα ελαστικά επιβατικών αυτοκινήτων, ελαφρών και βαρέων οχημάτων (ελαστικά C1, C2 και C3), ενώ εξαιρούνται τα αναγομωμένα ελαστικά, τα επαγγελματικά εκτός δρόμου ελαστικά και τα ελαστικά αγώνων. Πηγή: tech.pathfinder.gr
  11. Όλοι συμφωνούν ότι το κάπνισμα είναι μια εξαιρετικά βλαπτική συνήθεια που σχετίζεται με καρδιαγγειακά και αναπνευστικά προβλήματα, ουδείς όμως φανταζόταν ότι το τσιγάρο μπορεί να έχει επιπτώσεις στην αγορά των ηλεκτρονικών υπολογιστών. Σύμφωνα με αναφορές που είδαν πρόσφατα το φως της δημοσιότητας, η Apple αρνήθηκε σε δύο τουλάχιστον περιπτώσεις να επισκευάσει MacBooks, επικαλούμενη την παρουσία πίσσας. Δύο αμερικανοί, ένας άνδρας και μια γυναίκα, αντιμετώπισαν το ίδιο αρκιβώς πρόβλημα όταν πήγαν να επισκευάσουν τους υπολογιστές τους σε εξουσιοδοτημένα καταστήματα. Οι τεχνικοί ενημέρωσαν τους εμβρόντητους καταναλωτές ότι ανιχνεύτηκαν ίχνη πίσσας στο εσωτερικό των MacBooks και αρνήθηκαν να επισκευάσουν συσκευές που συνιστούν βιο-απειλή. Έτσι, τερματίστηκε η εγγύηση που παρείχε η Apple στα συγκεκριμένα προϊόντα. Οι καταναλωτές απευθύνθηκαν στο γραφείο του Steve Jobs διαμαρτυρόμενοι για τα περιστατικά, ωστόσο η απόφαση για ανάκληση της εγγύησης παρέμεινε ως είχε. Σημειωτέον ότι πουθενά στους όρους της εγγύησης που παρέχει η Apple δεν αναφέρεται ότι ο καπνός του τσιγάρου ακυρώνει την κάλυψη. Πηγή: Pc Magazine
  12. Η απαντηση εχει δωθει.
  13. Γνωστη κατηγορια απατης τα PTC (PayToClick) sites. Τα περισσοτερα εχουν 10$ σαν κατωτατω οριο πρωτης πληρωμης και συνηθως βρισκοντας καποια δικαιολογια του στυλ "χρησιμοποιεις autocliker" ή το συνηθες "οι refferals σου ειναι πολλαπλοι λογαρισμοι που ανηκουν σε σενα" , δεν πληρωνουν. Υπαρχουν και οι πιο εξυπνοι που πληρωνουν κλιμακωτα ωστε να σε κανουν να χαρεις για 1 ευρω που πηρες ή 10 λεπτα του ευρω και μετα οταν φτασεις στην επομενη κλιμακα, με τις ιδιες περιπου με τις παραπανω δικαιολογιες, δεν σε πληρωνουν. Γνωμη μου ειναι οτι οποιος ασχοληθη θα χασει το χρονο του αδικα.
  14. Πραγματικό κείμενο διαλόγου. Ένας άθεος καθηγητής της φιλοσοφίας συζητά με έναν φοιτητή του στο αμφιθέατρο του πανεπιστημίου, για την σχέση μεταξύ επιστήμης και πίστης στον Θεό. Καθηγητής: Λοιπόν, πιστεύεις στον Θεό; Φοιτητής: Βεβαίως, κύριε. Καθ.: Είναι καλός ο Θεός; Φοιτ.: Φυσικά. Καθ.: Είναι ο Θεός παντοδύναμος; Φοιτ.: Ναι Καθ.: Ο αδερφός μου πέθανε από καρκίνο παρότι παρακαλούσε τον Θεό να τον γιατρέψει και προσευχόταν σε Αυτόν. Οι περισσότεροι από εμάς θα προσπαθούσαν να βοηθήσουν αυτούς που έχουν την ανάγκη τους. Πού είναι η καλοσύνη του Θεού λοιπόν; Φοιτ.: .. Καθ.: Δεν μπορείς να απαντήσεις, έτσι δεν είναι; Ας ξαναρχίσουμε νεαρέ μου. Είναι καλός ο Θεός; Φοιτ.: Ναι. Καθ.: Είναι καλός ο διάβολος; Φοιτ.: Όχι. Καθ.: Ποιος δημιούργησε τον διάβολο; Φοιτ.: ο.. .. Θεός.. Καθ.: Σωστά.. Πες μου παιδί μου, υπάρχει κακό σ' αυτόν τον κόσμο; Φοιτ.: Ναι. Καθ.: Το κακό βρίσκεται παντού, έτσι δεν είναι; Και ο Θεός έπλασε τα πάντα, σωστά; Φοιτ.: Ναι. Καθ.: ¶ρα λοιπόν ποιος δημιούργησε το κακό; Φοιτ.: ... Καθ.: Υπάρχουν αρρώστιες; Ανηθικότητα; Μίσος; Ασχήμια; Όλα αυτά τα τρομερά στοιχεία υπάρχουν σ' αυτόν τον κόσμο, έτσι δεν είναι; Φοιτ.: Μάλιστα. Καθ..: Λοιπόν, ποιος τα δημιούργησε; Φοιτ.: .. Καθ.: Η επιστήμη λέει ότι χρησιμοποιείς τις 5 αισθήσεις σου για να αναγνωρίζεις το περιβάλλον γύρω σου και να προσαρμόζεσαι σε αυτό. Πες μου παιδί μου, έχεις δει ποτέ τον Θεό; Φοιτ.: Όχι, κύριε. Καθ.: Έχεις ποτέ αγγίξει το Θεό; Έχεις ποτέ γευτεί το Θεό, μυρίσει το Θεό; Και τέλος πάντων, έχεις ποτέ αντιληφθεί με κάποια από τις αισθήσεις σου το Θεό; Φοιτ..: ...Όχι, κύριε. Φοβάμαι πως όχι. Καθ.: Και παρόλα αυτά πιστεύεις ακόμα σε Αυτόν; Φοιτ.: Ναι. Καθ.: Σύμφωνα με εμπειρικό, ελεγχόμενο και με δυνατότητα μελέτης των αποτελεσμάτων ενός φαινομένου πρωτόκολλο, η επιστήμη υποστηρίζει ότι ο Θεός δεν υπάρχει. Τι έχεις να απαντήσεις σε αυτό, παιδί μου; Φοιτ.: Τίποτα. Εγώ έχω μόνο την πίστη μου. Καθ.: Ναι, η πίστη. Και αυτό είναι το πρόβλημα της επιστήμης. Φοιτ: Κύριε καθηγητά, υπάρχει κάτι που το ονομάζουμε θερμότητα; Καθ.: Ναι. Φοιτ.: Και υπάρχει κάτι που το ονομάζουμε κρύο; Καθ.: Ναι. Φοιτ.: Όχι, κύριε. Δεν υπάρχει. Μπορεί να έχεις μεγάλη θερμότητα, ακόμα περισσότερη θερμότητα, υπερθερμότητα, καύσωνα, λίγη θερμότητα ή καθόλου θερμότητα. Αλλά δεν υπάρχει τίποτα που να ονομάζεται κρύο. Μπορεί να χτυπήσουμε 458 βαθμούς υπό το μηδέν, που σημαίνει καθόλου θερμότητα, αλλά δεν μπορούμε να πάμε πιο κάτω από αυτό. Δεν υπάρχει τίποτα που να ονομάζεται «κρύο». «Κρύο» είναι μόνο μια λέξη, που χρησιμοποιούμε για να περιγράψουμε την απουσία θερμότητας. Δεν μπορούμε να μετρήσουμε το κρύο. Η θερμότητα είναι ενέργεια. Το κρύο δεν είναι το αντίθετο της θερμότητας, κύριε, είναι απλά η απουσία της. Στην αίθουσα επικρατεί σιγή... Φοιτ.: Σκεφτείτε το σκοτάδι, καθηγητά. Υπάρχει κάτι που να ονομάζουμε σκοτάδι; Καθ.: Ναι, τι είναι η νύχτα αν δεν υπάρχει σκοτάδι; Φοιτ.: Κάνετε και πάλι λάθος, κύριε καθηγητά. Το «σκοτάδι» είναι η απουσία κάποιου άλλου παράγοντα. Μπορεί να έχεις λιγοστό φως, κανονικό φως, λαμπερό φως, εκτυφλωτικό φως.. Αλλά, όταν δεν έχεις φως, δεν έχεις τίποτα και αυτό το ονομάζουμε σκοτάδι, έτσι δεν είναι; Στην πραγματικότητα το σκοτάδι απλά δεν υπάρχει. Αν υπήρχε θα μπορούσες να κάνεις το σκοτάδι σκοτεινότερο. Καθ.: Που θέλεις να καταλήξεις με όλα αυτά, νεαρέ μου; Φοιτ.: Κύριε, θέλω να καταλήξω ότι η φιλοσοφική σας σκέψη είναι ελαττωματική... Καθ..: Ελαττωματική!; Μήπως μπορείς να μου εξηγήσεις γιατί; Φοιτ.: Κύριε καθηγητά, σκέφτεστε μέσα στα όρια της δυαδικότητας. Υποστηρίζετε ότι υπάρχει η ζωή και μετά υπάρχει και ο θάνατος, ένας καλός Θεός και ένας κακός Θεός. Βλέπετε την έννοια του Θεού σαν κάτι τελικό, κάτι που μπορεί να μετρηθεί. Κύριε καθηγητά, η επιστήμη δεν μπορεί να εξηγήσει ούτε κάτι τόσο απλό όπως την σκέψη. Χρησιμοποιεί την ηλεκτρική και μαγνητική ενέργεια, αλλά δεν έχει δει ποτέ, πόσο μάλλον να καταλάβει απόλυτα, αυτήν την ενέργεια. Το να βλέπεις το θάνατο σαν το αντίθετο της ζωής είναι σαν να αγνοείς το γεγονός ότι ο θάνατος δεν μπορεί να υπάρξει αυτόνομος. Ο θάνατος δεν είναι το αντίθετο της ζωής: είναι απλά η απουσία της. Τώρα πείτε μου κάτι, κύριε καθηγητά. Διδάσκετε στους φοιτητές σας ότι εξελίχτηκαν από μια μαϊμού; Καθ.: Εάν αναφέρεσαι στην φυσική εξελικτική πορεία, τότε ναι, και βέβαια. Φοιτ.: Έχετε ποτέ παρακολουθήσει με τα μάτια σας την εξέλιξη; Καθ.: .. Φοιτ.: Εφόσον κανένας δεν παρακολούθησε ποτέ την διαδικασία εξέλιξης επιτόπου και κανένας δεν μπορεί να αποδείξει ότι αυτή η διαδικασία δεν σταματά ποτέ, τότε διδάσκεται την προσωπική σας άποψη επί του θέματος. Τότε μήπως δεν είστε επιστήμονας, αλλά απλά ένας κήρυκας; Καθ.: .. Φοιτ.(προς την τάξη): Υπάρχει κάποιος στην τάξη που να έχει δει τον εγκέφαλο του κ.καθηγητή; Που να έχει ακούσει ή νιώσει ή ακουμπήσει ή μυρίσει τον εγκέφαλο του κ.καθηγητή; Κανένας. ¶ρα σύμφωνα με τους κανόνες του εμπειρικού, ελεγχόμενου και με δυνατότητα προβολής πρωτόκολλου, η επιστήμη μπορεί να ισχυριστεί ότι δεν έχετε εγκέφαλο, κύριε. Και αφού είναι έτσι τα πράγματα, τότε, με όλο τον σεβασμό, πώς μπορούμε να εμπιστευτούμε αυτά που διδάσκετε, κύριε; Καθ.: Μου φαίνεται ότι απλά θα πρέπει να στηριχτείς στην πίστη σου, παιδί μου. Φοιτ.: Αυτό είναι, κύριε.. Ο σύνδεσμος μεταξύ του ανθρώπου και του Θεού είναι η ΠΙΣΤΗ. Αυτή είναι που κινεί τα πράγματα και τα κρατάει ζωντανά.. Το όνομα του νεαρού φοιτητή ήταν ALBERT EINSTEIN.

Σχετικα με το shopforum.gr

Shopforum.gr: Η πρώτη κοινότητα καταναλωτών για ανταλλαγή χρήσιμων πληροφοριών όσον αφορά τις αγορές καθώς, και την αξιολόγηση των προϊόντων / υπηρεσιών που έχουν αγοράσει ήδη τα μέλη της.

Ακολουθήστε μας

Facebook

Τελευταία tweets

Διαφήμιση

×