Jump to content

Recommended Posts

To νέο Mazda 2 στην τρίπορτη, πλέον, έκδοση είναι σχεδιασμένο για να προσελκύσει νέους πελάτες και να αυξήσει τη συνεχιζόμενη άνοδο της Mazda στην ευρωπαϊκή αγορά.

m17-72808m02-190114Mazda2-3-door-previe.jpg

Το Δεκέμβριο του 2007, είχε βαθμολογηθεί με 5 αστέρια στην διαβάθμιση ασφαλείας από το Euro-NCAP και έχει κερδίσει περισσότερα από 20 βραβεία αυτοκινήτου.

Ανακηρύχθηκε Αυτοκίνητο της Χρονιάς και κέρδισε βραβεία στην Αυστρία, Βέλγιο, Βουλγαρία, Κροατία, Δανία, την Ελλάδα και τη Νέα Ζηλανδία.

Mπορεί να... έχασε δυο πόρτες, αλλά κέρδισε σε σπορτίφ εμφάνιση.Το αυτοκίνητο, που ανακηρύχθηκε σε "παγκόσμιο αυτοκίνητο της χρονιάς 2008", το MAZDA 2, έγινε και τρίθυρο, έξι μήνες μετά το λανσάρισμα στην ελληνική αγορά με το 5θυρο αμάξωμα.

Ένα μοντέλο, που γράφει ήδη πολύ καλή εμπορική πορεία, η οποία θα άγγιζε την κορυφή αν η εισαγωγική εταιρεία- με ευθύνη της Ιαπωνίας- μπορούσε να παραδώσει περισσότερα αυτοκίνητα από τα 1.700 που διατέθηκαν από πέρυσι τον Οκτώβριο μέχρι τον φετινό Ιούνιο.

Ποτέ, βέβαια, δεν είναι αργά και με το λανσάρισμα και της τρίθυρης και περισσότερο σπορτίφ έκδοσης η Μazda μπορεί να πετύχει πολύ μεγαλύτερο ποσοστό στην αγορά σε μια κατηγορία μάλιστα, που κυριαρχεί στις πωλήσεις και όπως όλα δείχνουν θα συνεχίσει να κυριαρχεί.

Είναι η πρώτη φορά που στη γκάμα του σούπερ μίνι της Mazda προστίθεται έκδοση με 3θυρο αμάξωμα, το οποίο δίνει στο αυτοκίνητο ένα περισσότερο "σπορτίφ" χαρακτήρα, στοχεύοντας προφανώς σε ένα ακόμα πιο νεανικό κοινό, που θα διευρύνει τη βάση των πελατών της Mazda στην Ευρώπη.

Η κομψή και σπορ εμφάνιση ήταν από την αρχή τα χαρακτηριστικά του 2 και στην πεντάθυρη έκδοση.

Πόσο στην 3θυρη, που δίνει την αίσθηση ενός ακόμα πιο δεμένου συνόλου με οδηγική συμπεριφορά, που κερδίζει τα εύσημα. Παραμένει ένα εξαιρετικό για την κατηγορία του αυτοκίνητο, ενώ τώρα διαθέτει πιο σπορ και νεανική εμφάνιση.

Οι πόρτες έχουν πλέον μεγαλύτερο άνοιγμα κατά 163 χιλ. Και γίνεται εύκολη υπόθεση η πρόσβαση στο πίσω κάθισμα.

Ένα προηγμένο σύστημα αναδίπλωσης των μπροστινών καθισμάτων εκμεταλλεύεται το μεγαλύτερο -κατά 16,3 εκατοστά- "άνοιγμα" των θυρών, διευκολύνοντας την είσοδο και την έξοδο από το θάλαμο επιβατών.

Το βάρος είναι μικρότερο κατά 10 κιλά και ο συντελεστής αεροδυναμικής Cx έχει μειωθεί από το 0,33 της 5θυρης έκδοσης στο 0,31.

Η διαφορά των δέκα κιλών έρχεται να ενισχύσει τις προσπάθειες της ιαπωνικής φίρμας, που επιζητά τη δημιουργία ελαφριών κατασκευών με απώτερο σκοπό τον περιορισμό της εκπομπής ρύπων.

Σε ότι αφορά τους διαθέσιμους χώρους, το γεγονός ότι το μεταξόνιο και οι εξωτερικές διαστάσεις του αυτοκινήτου δεν έχουν περιοριστεί, εξασφαλίζει την άνετη παραμονή ακόμα και τεσσάρων επιβατών.

Αντίστοιχα, ο χώρος των αποσκευών έχει διατηρήσει τον όγκο των 250 λίτρων, ο οποίος μπορεί να αυξηθεί ως τα 787 λίτρα με την πτώση της πίσω σειράς καθισμάτων.

Στο εσωτερικό, το ταμπλό αποτελείται από σκουρόχρωμα σκληρά πλαστικά, ικανοποιητικής όμως ποιότητας και συναρμολόγησης, ενώ ο πίνακας οργάνων περιλαμβάνει μόνο τις απαραίτητες ενδείξεις. Θα το περιμέναμε, πάντως, πιο κοντά στις ανταγωνιστικές προτάσεις.

Οι χώροι για τους επιβάτες βρίσκονται στα επίπεδα της κατηγορίας, με τους πίσω επιβάτες να έχουν αρκετό χώρο για τα κεφάλια τους και ικανοποιητικό για τα γόνατά τους

Το μικρό Mazda δείχνει την οδική του ικανότητα όποια στιγμή το ζητήσεις. Ένα αυτοκίνητο, που ακόμα και στις μεγάλες ευθείες της Εθνικής με προορισμό το Πήλιο και με υψηλές ταχύτητες παραμένει σταθερότατο, χωρίς ενοχλητικούς αεροδυναμικούς θορύβους, εμπνέει σιγουριά και όσο πιο πολύ το οδηγείς τόσο καλύτερες εντυπώσεις σου αφήνει.

Οι μπροστινοί τροχοί διαχειρίζονται αποτελεσματικά την ισχύ των ατμοσφαιρικών κινητήρων βενζίνης, ενώ εξίσου προβλέψιμο αποδεικνύεται και το πίσω τμήμα. Το κράτημα σημείο αναφοράς για την κατηγορία, με μια ελαφριά αίσθηση και προοδευτικότητα των αντιδράσεων για ένα πολύ καλά στημένο αυτοκίνητο.

Τα φρένα προοδευτικά αλλά και αποτελεσματικά όταν χρειαστούν σε μια ακραία στιγμή.

Το τρίθυρο Mazda2 μοιράζεται τα ίδια μηχανικά σύνολα βενζίνης με την πεντάθυρη έκδοση. Ο κινητήρας των 1,3 λίτρων με διαφορετική χαρτογράφηση, σε δύο εκδοχές, αποδίδει 75 ή 86 ίππους, ενώ αυτός των 1,5 λίτρων 103 ίππους.

skai.gr

Share this post


Link to post
Share on other sites

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε

Πρέπει να είστε μέλος για να έχετε την δυνατότητα να σχολιάσετε

Δημιουργήστε λογαριασμό

Εγγραφείτε γρήγορα, εύκολα, και δωρεάν.

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Συνδεθείτε

Έχετε ήδη λογαριασμό?

Συνδεθείτε τώρα


Σχετικα με το shopforum.gr

Shopforum.gr: Η πρώτη κοινότητα καταναλωτών για ανταλλαγή χρήσιμων πληροφοριών όσον αφορά τις αγορές καθώς, και την αξιολόγηση των προϊόντων / υπηρεσιών που έχουν αγοράσει ήδη τα μέλη της.

Ακολουθήστε μας

Facebook

Τελευταία tweets

Διαφήμιση

×