Jump to content
eleftheria

Super Market: Γυναίκες vs ¶ντρες

Recommended Posts

Μία συγκριτική μελέτη της συμπεριφοράς ανδρών-γυναικών στο σούπερ-μάρκετ.

ΓΥΝΑΙΚΕΣ

1.. Προσπαθούν να παρκάρουν

2.. Παίρνουν ένα καροτσάκι.

3.. Το γεμίζουν με χρήσιμα πράγματα σε χρόνο ρεκόρ.

4.. Βάζουν τα ψώνια στις σακούλες με απόλυτα λογικό τρόπο (ό,τι είναι για το ψυγείο σε μία σακούλα, τα λαχανικά σε άλλη κλπ)

5.. Πληρώνουν.

6.. Γυρίζουν στο σπίτι

7.. Αδειάζουν τις σακούλες και τακτοποιούν τα ψώνια.

ΑΝΤΡΕΣ

1.. Παρκάρουν.

2.. Μπαίνουν στο σούπερ-μάρκετ...

3.. Ξαναβγαίνουν για να πάρουν καροτσάκι

4.. Αντιλαμβάνονται ότι δεν έχουν κέρμα.

5.. Πηγαίνουν στο περίπτερο να κάνουν ψιλά

6.. Βρίσκουν ευκαιρία και διαβάζουν την "sportime" (σε σπάνιες κλινικές περιπτώσεις την ημερησία και τον επενδυτή)

7.. Παίρνουν το καροτσάκι.

8.. Κάνουν όλες τις πιθανές διαδρομές στο σούπερ-μάρκετ (κατά μήκος, κατά πλάτος και διαγώνια)

9.. Τελικά αγοράζουν ένα ζευγάρι κάλτσες, 2 κατεψυγμένες πίτσες, φιστίκια, λουκάνικα, μπύρες και ένα κόμικς

10.. Δεν ασχολούνται με άχρηστα πράγματα όπως βούτυρο, γάλα, γιαούρτι, απορρυπαντικό και λοιπές αηδίες

11.. Πηγαίνουν στο ταμείο με την πιο ξανθιά και ......εννοείται πιο αργή ταμία

12.. Βάζουν στη σακούλα τις πίτσες μαζί με τις κάλτσες και το κόμικς

13.. Γυρίζουν σπίτι

14.. Βάζουν τις σακούλες σ' ένα τραπέζι (ίσως πάλι νομίζουν ότι τα ψώνια θα βαρεθούν και θα βγουν μόνα τους).

15.. Βάζουν όμως τις μπύρες στο ψυγείο (μα για τι τους περάσατε... για άσχετους

16.. Την πέφτουν στον καναπέ με το κόμικς και τα φιστίκια και περιμένουν να κρυώσουν οι μπύρες.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε

Πρέπει να είστε μέλος για να έχετε την δυνατότητα να σχολιάσετε

Δημιουργήστε λογαριασμό

Εγγραφείτε γρήγορα, εύκολα, και δωρεάν.

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Συνδεθείτε

Έχετε ήδη λογαριασμό?

Συνδεθείτε τώρα


Σχετικα με το shopforum.gr

Shopforum.gr: Η πρώτη κοινότητα καταναλωτών για ανταλλαγή χρήσιμων πληροφοριών όσον αφορά τις αγορές καθώς, και την αξιολόγηση των προϊόντων / υπηρεσιών που έχουν αγοράσει ήδη τα μέλη της.

Ακολουθήστε μας

Facebook

Τελευταία tweets

Διαφήμιση

×