Jump to content
2012

Μια βοήθεια παιδιά. Καμιά ιδέα;

Recommended Posts

"Αγαπητοί φίλοι

Στις 3 - 11 - 2007 aγόρασα μία τηλεόραση (μοντέλο TFT-LCD 32' PHILIPS 32PF7331) με δόσεις από κατάστημα με την επωνυμία "ΚΩΤΣΟΒΟΛΟΣ" (Μ.Α. ΖΩΡΖΟΣ. Εμπόριο ηλεκτρικών ειδών, Μεσαριά Θήρας ΤΚ 84700, τηλ 22860-32264-5 & 32353 FAX: 31715). Η αξία της, (μη συμπεριλαμβανομένων των τόκων των δόσεων) ήταν 1188.66. Η εγγύηση του προϊόντος ήταν δύο έτη.

Αρχές Αυγούστου του φετινού έτους (2009), η τηλεόραση εμφάνισε πρόβλημα (δεν ανταποκρινόταν στο τηλεχειριστήριο, ούτε και τα κουμπάκια επάνω στην συσκευή, δεν μπορούσε δηλαδή να αλλάξει κανάλια, ήχο ή άλλες ρυθμίσεις)....

Εξήγησα το πρόβλημα στο εδώ κατάστημα, τους παρέδωσα την συσκευή με σκοπό την αποστολή της στα κεντρικά της PHILIPS και την επιδιόρθωσή της....

Η συσκευή γύρισε πίσω την 1 Οκτωβρίου (50 περίπου ημέρες αργότερα από την παραλαβή της για επισκευή!!!) με το ίδιο ακριβώς πρόβλημα, (σαν να μην είχε ασχοληθεί κανένας μαζί της.... Πλήρωσα επίσης μεταφορικά αξίας 15 ευρώ)...

Μετά από νέες διαμαρτυρίες το εδώ κατάστημα "ΚΩΤΣΟΒΟΛΟΣ" παρέλαβε εκ νέου το προϊόν στις 3 Οκτωβρίου και το έστειλε εκ νέου στην εταιρεία....

Η συσκευή γύρισε πίσω και εχτές (27 Οκτωβρίου) που πήγα να την παραλάβω, ναί μεν το πρόβλημα είχε επιδιορθωθεί, αλλά η οθόνη και το διπλανό πλαστικό της είχαν ένα βαθύτατο γδάρσιμο, προφανώς από κακομεταχείριση των αρμόδιων για την μεταφορά της, είτε των εδώ αντιπροσώπων κατά την συσκευασία της, είτε των τεχνικών της κεντρικής εταιρείας PHILIPS, είτε πάλι των εδώ αντιπροσώπων κατά την απο-συσκευασία της....

Πιθανόν αν το χτύπημα ήταν μόνο στο πλαστικό της μέρος να παρέβλεπα το θέμα. Αλλά το γεγονός ήταν ότι η ίδια η οθόνη είναι γδαρμένη και κατά πάσα πιθανότητα στο άμεσο μέλλον θα παρουσιάσει θέμα αλλοίωσης της εικόνας στο συγκεκριμένο σημείο. ....

Δεδομένου του χτυπήματος φυσικά αν επρόκειτο να πουληθεί από οποιοδήποτε κατάστημα (σαν stock - ρετάλι - προσφορά) δεν θα μπορούσε να πιάσει τιμή ούτε 300 ευρώ. (Ποιός θέλει ή μπορεί να παρακολουθήσει τηλεόραση με γδαρμένη οθόνη και για πόσο;....)

Έτσι αρνήθηκα να την παραλάβω και ζήτησα άμεση αντικατάστασή της...

Από εκεί και πέρα άρχισε το γνωστό φυγόπονο γαϊτανάκι των εδώ αντιπροσώπων, ότι αυτοί βέβαια δεν έχουν καμία σχέση και δεν είναι καθόλου υπευθυνοι και ότι εγώ πρέπει να τηλεφωνήσω στα κεντρικά της PHILIPS για να βγάλω άκρη.... Επειδή βέβαια καταλαβαίνω οτι και οι της PHILIPS θα αρχίσουν τις ίδιες δικαιολογίες, απευθύνομαι κατευθείαν σε εσάς...

Επιγραμματικά για την ασυνέπεια των αρμοδίων πωλητών, καταστήματος "Κωτσόβολος", και εργαστηρίων PHILIPS.

α) Καθυστέρηση 50 ημερών από την ημέρα της πρώτης αποστολής ως την παραλαβή της

β) Μη επιδιόρθωση του προβλήματος - επαναπροώθηση

γ) Κατεστραμμένη επιφάνεια τηλεόρασης

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Το παραπάνω κείμενο θα στείλω βέβαια στο ΙΝΚΑ (Ινστιτούτο Καταναλωτή), στον Συνήγορο του Καταναλωτη, στα κεντρικά της PHILIPS και στα κεντρικά του "ΚΩΤΣΟΒΟΛΟΥ"...

Έχει κάποιος καμιά άλλη ιδέα;;;;

(Αυτή η "μπακαλοποίηση" των υπηρεσιών μου την έχει δώσει για τα καλά, χώρια η μαγκιά των υπαλλήλων, τα πάνω κάτω, οι μεταφορές, η καταστροφή και η άρνηση ανάληψης κάθε ευθύνης και δεν θέλω να το αφήσω έτσι)...

Βάλτε ένα "χεράκι"...

Share this post


Link to post
Share on other sites

το καλυτερο που εχεις να κανεις κατα τη γνωμη μου και για να μην κουραζεσαι και τρεχεις απο εδω και απο εκει να πας ο ιδιος και οχι να στειλεις στο ΙΝΚΑ το κειμενο. γιατι θα αρχισει μια αλληλογραφια ασκοπη και στο τελος δε θα βρεις και ακρη..

καλο ξεμπερδεμα.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Να κάνεις ό,τι πρέπει να κάνεις (όλα αυτά που αναφέρεις) και μη διστάσεις...

Επιπλέον, στείλε με ένα mail την επιστολή σου στο blog troktiko (www.troktiko.blogspot.com), το οποίο είναι το μεγαλύτερο ελληνικό blog με τεράστια επισκεψιμότητα και στο οποίο πολλοί πολίτες οι οποίοι έχουν δημοσιοποιήσει τέτοιου είδους προβλήματα έχουν βρει αμέσως λύση καθότι η κάθε εταιρεία φοβούμενη τη αρνητική διαφήμιση, απαντάει μέσω του blog και ζητάει να επικοινωνήσει ο παραπονούμενος με τα κεντρικά της εταιρείας για να βρεθεί η λύση.

Σου εύχομαι να βρεις λύση!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Αυτο να κάνεις, καταγγελία!! είναι όλοι τους για το @ουτσ0. απλά εσύ κάνε πρώτα μια κουβέντα με ενα δικηγόρο κ μετά ρίχτο επώνυμα!! αν είναι δυνατόν!!

κ βάλτο κ στο τροκτικό όπως ειπώθηκε παραπάνω, έχει δίκιο ο φίλος

Share this post


Link to post
Share on other sites

Φίλε μου άρχισες μια χρονοβόρα διαδικασια και δεν ξερω αν τελικα θα τα καταφερεις... πριν κανεις οτιδηποτε να συμβουλευτεις ενα δικηγόρο που να κατέχει το αντικείμενο και μετά να προχωρήσεις στη διαδικασία αυτή. Σου εύχομαι καλη επιτυχία!

Share this post


Link to post
Share on other sites

αν ο καθένας από μας που μας συμβαίνει λέει "δε βαριέσαι, αστο, εγώ θα βγάλω το φίδι?" πάντα θα μας ρουφάνε το αίμα ανεξέλεγκτα. αν γίνει σούσουρο όμως 5-10 φορές θα ηρεμήσουν... Αλλά πρώτα στο τρωκτικό κ μετά οπωσδήποτε ΔΙΚΗΓΟΡΟ (για να μη πας για μαλλί κ βγεις κουρεμένος)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Συνέχειας το ανάγνωσμα....:wink:

Στις 29 Οκτωβρίου τηλεφώνησα προσωπικά στο κεντρικό Σέρβις της PHILIPS (Κούρφαλης Ν. - Λολοσίδης Τ. Ο.Ε. Σινιόσογλου 5 και Φιλικής Εταιρείας 14234 Ν. Ιωνία 0-800-3122-1280) και τους εξέθεσα το πρόβλημα.

Οι άνθρωποι ζήτησαν (συμπεριφέρθηκαν ευγενέστατα να σημειώσω), να επιστρέψει πάλι η τηλεόραση στο σέρβις για "να δούν τι μπορεί να γίνει"...(τρίτο ταξίδι στο Αιγαίο της TV - θαλασσόλυκος πιά.:sFun_wacko:)...)

(Ειλικρινά δεν καταλαβαίνω τι μπορεί να γίνει σε μιά γδαρμένη οθόνη, αλλά εντάξει, υποθέτω ότι πρέπει να το δούν κι οι ανθρωποι)....

Σημειώσεις:

α) Μήν διστάζετε "ευγενέστατα" να τους υπενθύμιζετε ότι θα τους "κρεμάσετε" στην μπλοκόσφαιρα...

β) Μην αγοράζετε ηλεκτρονικά μηχανήματα μεγάλης αξίας...

...'Επεται ασφαλώς συνέχεια. Για γέλια και για κλάματα...

ΥΓ. Όλες αυτές οι δημοσιεύσεις, είτε γίνει, είτε δεν γίνει η αντικατάσταση, θα φύγουν συγκεντρωμένες προς όλες τις διευθύνσεις μέσα στο δίκτυο, συμπεριλαμβανομένων όλων των συλλόγων καταναλωτών, των fora -και του troktiko.gr βέβαια- για να γνωρίζει ο καθένας πως "δουλεύει" το σύστημα.

Edited by 2012

Share this post


Link to post
Share on other sites

ΥΓ. Όλες αυτές οι δημοσιεύσεις, είτε γίνει, είτε δεν γίνει η αντικατάσταση, θα φύγουν συγκεντρωμένες προς όλες τις διευθύνσεις μέσα στο δίκτυο, συμπεριλαμβανομένων όλων των συλλόγων καταναλωτών, των fora -και του troktiko.gr βέβαια- για να γνωρίζει ο καθένας πως "δουλεύει" το σύστημα.

Προσοχή! Δεν είναι troktiko.gr. Είναι troktiko.blogspot.com.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Εγω θα σου πρώτεινα να μιλήσεις κατευθείαν με δικηγόρο πριν στείλεις σε σελιδες αυτό το πρόβλημα ,γιατι μπορεί να σου κάνει μυνηση ο κωτσόβολος για συκοφαντεία και δυσφιμιση.Εχει γίνει κατι αντιστοιχο σε επωνυμο ζαχαροπλαστειο.Ειχε παραγγείλει κάποιος σαντουιτσακια για παρτυ και οταν του τα φεραν και ανοιξε το κουτι ήταν χαλασμενα.τα πηγε πισω και χωρις να του πουν συγνωμη , τα πηραν και του είπαν οτι θα τον ειδοποιούσαν (με καχυποψία).Την επομενη ο ανθρωπος αυτος πηρε στο ραδιο να καταγγείλει το γεγονός και επειδή ανέφερε το όνομα της επιχείρισης , τον κάναν μύνηση.. πηγε για μαλί και βγήκε κουρεμενος.. Καλυτερα λοιπον με εναν δικηγόρο πρώτα ,και μετα το δημοσιεύεις.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε

Πρέπει να είστε μέλος για να έχετε την δυνατότητα να σχολιάσετε

Δημιουργήστε λογαριασμό

Εγγραφείτε γρήγορα, εύκολα, και δωρεάν.

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Συνδεθείτε

Έχετε ήδη λογαριασμό?

Συνδεθείτε τώρα


Σχετικα με το shopforum.gr

Shopforum.gr: Η πρώτη κοινότητα καταναλωτών για ανταλλαγή χρήσιμων πληροφοριών όσον αφορά τις αγορές καθώς, και την αξιολόγηση των προϊόντων / υπηρεσιών που έχουν αγοράσει ήδη τα μέλη της.

Ακολουθήστε μας

Facebook

Τελευταία tweets

Διαφήμιση

×