Jump to content
Virus

Πολύ μεγάλες και αδικαιολόγητες καθυστερήσεις

Recommended Posts

imac_donkey.png

Πολύ μεγάλες και αδικαιολόγητες καθυστερήσεις στην εξυπηρέτηση των Ελλήνων πελατών της αμερικάνικης φίρμας.

Φταίει η ίδια η Apple ή η εδώ αντιπροσώπευση της εταιρίας; Το δίλημμα προφανώς και δεν είναι καινούργιο και το σύστημα παράδοσης έχει εμπεδωθεί στη χώρα μας ...χρόνια τώρα.

Έλα μου όμως που και νέοι χρήστες υπολογιστών εισέρχονται στον θαυμαστό χώρο των Mac και έρχονται φάτσα-κάρτα αντιμέτωποι με την ταλαιπωρία των Ελλήνων μηλοχρηστών!

Σε αυτό το δημοσίευμα φιλοξενούμε μια καταγγελία που αφορά σε μεγάλη καθυστέρηση παράδοσης -ενός ακόμα- προϊόντος της Apple στον Ελλαδικό χώρο.

Δυστυχώς δεν είναι η πρώτη, αλλά ακόμα πιο λυπηρό είναι ότι φαίνεται να μην είναι ούτε η τελευταία, μιας και η διάθεση στη χώρα μας δεν έχει βελτιωθεί στο ελάχιστο.

Τα απαιτούμενα βήματα δεν έχουν γίνει, σε σχέση με τη μεγάλη ζήτηση που κάθε φορά παρουσιάζεται όταν η Apple διαθέτει στην αγορά νέα προϊόντα. Όταν μάλιστα τα ίδια αυτά προϊόντα διατίθενται σε πολύ καλύτερους χρόνους -αλλά και τιμές- στις άλλες χώρες της Ευρώπης.

Ακολουθεί η επιστολή του καταγγέλλοντος:

«…Η παραγγελία έγινε στις 22 Οκτωβρίου 2009 στο ηλεκτρονικό κατάστημα της Elite με έδρα τη θεσσαλονίκη. Το προϊόν είναι ένας iMac 27ΆΆ i7.

Το ποσό πληρώθηκε άμεσα, η παραγγελία επιβεβαιώθηκε και άρχισε η αναμονή.

Σήμερα 9 Δεκεμβρίου 2009 και οι κύριοι στην iSquare δεν ξέρουν πότε και αν θα παραλάβουν, πότε και αν θα διαθέσουν το προϊόν και πως.

Ίσως (λένε) μετά τις 25 Δεκεμβρίου, ενώ η Apple πλέον στο ηλεκτρονικό της κατάστημα αναφέρει διαθεσιμότητα 2 εβδομάδων περίπου. Επίσης λένε πως μια ειδική παραγγελία, όπως στην δίκη μου περίπτωση, καθυστερεί ακόμα περισσότερο! Πόσο;

Η παραγγελία μου έχει όνομα, επίθετο και αριθμό και απαιτώ να ξέρω σε ποιο σημείο βρίσκεται.

Με τούς κυρίους στην Elite δεν έχω κανένα παράπονο, απεναντίας είναι ευγενέστατοι και προσπαθούν να μπαλώσουν τα αμπάλωτα. Aλλά με την iSquare δεν έχω λόγια… Επικαλούνται την Apple σαν κύρια αιτία καθυστέρησης, λέγοντας πως δεν τους στέλνει, ενώ όλη η αγορά σε Ευρώπη και Αμερική έχει γεμίσει μηχανήματα. Επίσης αναφέρουν πιθανά προβλήματα με το hardwear σαν πιθανό αίτιο καθυστέρησης.

Δεν ξέρω ποιος από τούς δυο φταίει, δεν με ενδιαφέρει άλλωστε. Μετά από αυτό το φιάσκο - όχι, δεν θα ακυρώσω την παραγγελία - δεν πρόκειται να ξανακάνω όμως το ίδιο λάθος.

Να αναφέρω επίσης ότι έστειλα στις 25 Νοεμβρίου δυο email, ένα στον μεταπωλητή και ένα στον εισαγωγέα. Η απάντηση από τον μεταπωλητή ήταν άμεση με τηλεφώνημα, ενώ του εισαγωγέα είναι ακόμα ...ανύπαρκτη.

Η καταγγελία μου δεν είναι ανώνυμη και την έχω δημοσιεύσει και στο Macephemera.

Ευχαριστώ για την φιλοξενία.

Κωνσταντίνος Χρόνης».

wewantapplegreece.com

Share this post


Link to post
Share on other sites

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε

Πρέπει να είστε μέλος για να έχετε την δυνατότητα να σχολιάσετε

Δημιουργήστε λογαριασμό

Εγγραφείτε γρήγορα, εύκολα, και δωρεάν.

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Συνδεθείτε

Έχετε ήδη λογαριασμό?

Συνδεθείτε τώρα


Σχετικα με το shopforum.gr

Shopforum.gr: Η πρώτη κοινότητα καταναλωτών για ανταλλαγή χρήσιμων πληροφοριών όσον αφορά τις αγορές καθώς, και την αξιολόγηση των προϊόντων / υπηρεσιών που έχουν αγοράσει ήδη τα μέλη της.

Ακολουθήστε μας

Facebook

Τελευταία tweets

Διαφήμιση

×