Jump to content
Petros

Παράπονα σε iPhone 4S και Galaxy S3

Recommended Posts

Έχετε αγοράσει το iPhone 4S ή το Samsung Galaxy S3 και έχετε δημιουργήσει μια εικόνα για πού τα πάει καλά και που πάσχει η συσκευή. Έχετε σκεφτεί αν αυτά τα «προβλήματα» είναι τα πιο σημαντικά για όλους τους κατόχους; Η εταιρεία FixYa έφτιαξε μια λίστα για τα βασικότερα παράπονα των κατόχων των δύο κυρίαρχων smartphones της αγοράς της κινητής και τα παρουσίασε αναλυτικά μέσα από δύο ειδικά σχεδιαγράμματα.

iPhone_4S_News_Image_05.jpg

Αυτό για το iPhone 4S φέρνει στην πρώτη θέση τη μικρή διάρκεια της μπαταρίας (45%) και στη συνέχεια: τα προβλήματα σύνδεσης μέσω WiFi (20%), τα προβλήματα με το Bluetooth (15%), την προβληματική λειτουργία του Siri (10%) και διάφορα άλλα, σε ποσοστό10%. Στην πλευρά του Samsung Galaxy S3, πρώτο πρόβλημα είναι η κακή λειτουργία του μικροφώνου (50%) και ακολουθούν: η διάρκεια της μπαταρίας (15%), η υπερθέρμανση (15%), η αδυναμία σύνδεσης στο διαδίκτυο (10%) και διάφορα άλλα σε ποσοστό 10%.

Πηγή: eternity.gr

iPhone_4S_News_Image_05.jpg.b0bbd2fabc1e

Share this post


Link to post
Share on other sites

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε

Πρέπει να είστε μέλος για να έχετε την δυνατότητα να σχολιάσετε

Δημιουργήστε λογαριασμό

Εγγραφείτε γρήγορα, εύκολα, και δωρεάν.

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Συνδεθείτε

Έχετε ήδη λογαριασμό?

Συνδεθείτε τώρα


Σχετικα με το shopforum.gr

Shopforum.gr: Η πρώτη κοινότητα καταναλωτών για ανταλλαγή χρήσιμων πληροφοριών όσον αφορά τις αγορές καθώς, και την αξιολόγηση των προϊόντων / υπηρεσιών που έχουν αγοράσει ήδη τα μέλη της.

Ακολουθήστε μας

Facebook

Τελευταία tweets

Διαφήμιση

×