Jump to content
Petros

Article: Ποσό άλλαξε η κρίση τις συνήθειες των Ελλήνων καταναλωτών στα Super Markets

Recommended Posts

market1.jpg

Σύμφωνα με έρευνα της Nielsen σημαντικές φαίνεται να είναι οι αλλαγές που λόγω κρίσης, επηρεάσαν τον τρόπο με τον οποίο οι Έλληνες ψωνίζουν αγαθά από Super Markets.

Σε πρόσφατη έρευνα γνωστού περιοδικού λιανικού εμπορίου σε ημερίδα για τα σούπερ μάρκετ φαίνεται πως η τιμή είναι πιο ισχυρό κριτήριο επιλογής καταστήματος στην Ελλάδα από ό,τι στην υπόλοιπη Ευρώπη ενώ το 2014 όπως τονίζει η εταιρεία ερευνών ΙRI, οι 7 μεγάλες αλυσίδες καταστημάτων συγκεντρώνουν τα 9 από τα 10 ευρώ της αγοράς.

Ταυτόχρονα, 6 στους 10 Έλληνες καταναλωτές δηλώνουν πως θα ξοδεύουν λιγότερα σε κάθε επίσκεψη για αγορές στο μέλλον (Nielsen) ενώ το 1/3 όσων κάνουν αγορές online έχουν αγοράσει τουλάχιστον ένα προϊόν σούπερ μάρκετ.

market1.jpg

market1.jpg.2a9edcba95ccacb994c7825c3fd2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε

Πρέπει να είστε μέλος για να έχετε την δυνατότητα να σχολιάσετε

Δημιουργήστε λογαριασμό

Εγγραφείτε γρήγορα, εύκολα, και δωρεάν.

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Συνδεθείτε

Έχετε ήδη λογαριασμό?

Συνδεθείτε τώρα


Σχετικα με το shopforum.gr

Shopforum.gr: Η πρώτη κοινότητα καταναλωτών για ανταλλαγή χρήσιμων πληροφοριών όσον αφορά τις αγορές καθώς, και την αξιολόγηση των προϊόντων / υπηρεσιών που έχουν αγοράσει ήδη τα μέλη της.

Ακολουθήστε μας

Facebook

Τελευταία tweets

Διαφήμιση

×