Jump to content
Shopforum.gr
Seomarketergr

Google SEO οδηγός για πρώτη σελίδα στις μηχανές αναζήτησης

Recommended Posts

Σε αυτό το άρθρο θα αναλύσω όλες τις βασικές παραμέτρους που καθορίζουν την έννοια του SEO όπως και πως να προωθήσετε μια ιστοσελίδα στη πρώτη σελίδα στη Google. Ναι για μένα η Google είναι κοπέλα.

Έχετε ακούσει πιθανότατα για SEO και εάν δεν το έχετε ήδη, ρίξτε μια ματιά στον ορισμό του τι είναι SEO. Κατανοώντας ότι το SEO είναι “η διαδικασία επηρεασμού της προβολής ενός ιστότοπου ή μιας ιστοσελίδας σε μια μηχανή αναζήτησης, τα απλήρωτα αποτελέσματα “δεν σας βοηθούν πραγματικά να απαντήσετε σε σημαντικές ερωτήσεις για την επιχείρησή σας και τον ιστότοπό σας, όπως:

1.Πώς μπορείτε, για τον ιστότοπό σας ή τον ιστότοπο της εταιρείας σας, να “βελτιστοποιήσετε” τις μηχανές αναζήτησης;
2.Πώς ξέρετε πόσο χρόνο ξοδεύετε για SEO;
3.Πώς μπορείτε να διαφοροποιήσετε τις “καλές” συμβουλές SEO από “κακές” ή επιβλαβείς συμβουλές SEO;

Αυτό που είναι πιθανό να σας ενδιαφέρει ως ιδιοκτήτης επιχείρησης ή υπάλληλος είναι πώς μπορείτε πραγματικά να αξιοποιήσετε το SEO για να σας βοηθήσουν να οδηγήσετε πιο σχετικό traffic, να αυξήσετε τις πωλήσεις πωλήσεις και τα τελικά έσοδα να μετουσιώνονται σε κέρδος για την επιχείρησή σας. Σε αυτά θα επικεντρωθούμε σε αυτόν τον οδηγό.

Κάθε μέρα όλο και περισσότεροι άνθρωποι ψάχνουν για πράγματα στη Google. To traffic από τις μηχανές αναζήτησης μπορεί να είναι εξαιρετικά ισχυρό για μια επιχείρηση όχι μόνο επειδή υπάρχει πολλή κίνηση στη σελίδα, αλλά επειδή υπάρχει συγκεκριμένη, υψηλού επιπέδου επισκεψιμότητα.

Αν προσφέρετε για παράδειγμα υπηρεσίες ανάκτησης δεδομένων τότε, θα πρέπει να επικεντρωθείτε αρχικώς στις πιο δημοφιλείς σχετικές αναζητήσεις και να αναλύσετε τον ανταγωνισμό. Μερικές από τις λέξεις που πρέπει επικεντρωθείτε στη συγκεκριμένη περίπτωση είναι οι λέξεις, φράσεις κλειδιά : ανάκτηση αρχείων, ανάκτηση δεδομένων, επαναφορά αρχείων, επαναφορά δεδομένων με όλα τα περαιτέρω σχετικά αποτελέσματα για κάθε συσκευή που πραγματοποιείται η ανάκτηση. Αυτός είναι και ο πρώτος βασικός κανόνας για να μπορέσε να προσεγγίσετε σχετική επισκεψιμότητα στην ιστοσελίδα σας.

Οι χρήστες αναζητούν κάθε είδους πράγματα που σχετίζονται άμεσα με την επιχείρησή σας. Πέρα από αυτό, οι αναζητούν επίσης όλα τα είδη των αναζητήσεων που σχετίζονται με την επιχείρησή σας. Οι σχετικές αναζητήσεις δημιορυγούν περισσότερες ευκαιρίες για να συνδεθεί μια επιχείρηση με αυτούς τους ανθρώπους και να βοηθήσουν να απαντήσουν στις ερωτήσεις τους, να λύσουν τα προβλήματά τους και να γίνουν ένας έμπιστος πόρος για αυτούς.

Τι πραγματικά λειτουργεί για την οδήγηση της επισκεψιμότητας σε μια σελίδα από τις μηχανές αναζήτησης;

Πρώτον, είναι σημαντικό να σημειωθεί ότι η Google είναι υπεύθυνη για το μεγαλύτερο μέρος της επισκεψιμότητας  στον κόσμο. Αυτό μπορεί να διαφέρει για κάθε ξεχωριστό τομέα, αλλά είναι πιθανό ότι η Google είναι ο κυρίαρχος παίκτης στα αποτελέσματα αναζήτησης που θα ήθελε να εμφανιστεί η επιχείρησή σας ή ο ιστότοπός σας και οι βέλτιστες πρακτικές που περιγράφονται σε αυτόν τον οδηγό θα βοηθήσουν να τοποθετήσετε τον ιστότοπό σας και το περιεχόμενό του σε άλλες μηχανές αναζήτησης, επίσης.

Ανεξάρτητα από τη μηχανή αναζήτησης που χρησιμοποιείτε, τα αποτελέσματα αναζήτησης αλλάζουν διαρκώς. Η Google έχει ενημερώσει ιδιαίτερα πολλά πράγματα που περιβάλλουν τον τρόπο με τον οποίο κατατάσσουν ιστότοπους μέσω πολλών διαφορετικών παραμέτρων. Πολλοί από τους ευκολότερους και φθηνότερους τρόπους να φτάσουν οι σελίδες σας στην κατάταξη στα αποτελέσματα αναζήτησης έχουν γίνει εξαιρετικά επικίνδυνοι τα τελευταία χρόνια.

Τι λειτουργεί; Πώς καθορίζει η Google ποιες σελίδες θα επιστρέψουν ως απάντηση σε αυτό που αναζητούν οι χρήστες; Πώς αποκτάτε όλη αυτή την πολύτιμη επισκεψιμότητα στον ιστότοπό σας;

Ο αλγόριθμος της Google είναι εξαιρετικά περίπλοκος και θα μοιραστώ μαζί σας κάποιες σημαντικές πληροφορίες.

Η Google αναζητά σελίδες που περιέχουν πληροφορίες υψηλής ποιότητας σχετικά με το ερώτημα του ερευνητή.
Προσδιορίζουν τη συνάφεια με την “ανίχνευση” (ή την ανάγνωση) του περιεχομένου του ιστότοπού σας και την αξιολόγηση (αλγοριθμικά) αν αυτό το περιεχόμενο είναι συναφές με το τι ψάχνει ο ερευνητής, βασιζόμενος κυρίως στις λέξεις-κλειδιά που περιέχει.
Προσδιορίζουν την “ποιότητα” με διάφορα μέσα, αλλά μεταξύ αυτών εξακολουθεί να είναι ο αριθμός και η ποιότητα άλλων ιστοτόπων που συνδέονται με τη σελίδα σας και με τον ιστότοπό σας ως σύνολο. Για να το θέσω εξαιρετικά απλά: Εάν οι μόνοι ιστότοποι που συνδέονται με την ιστοσελίδα σας είναι ιστολόγια που δεν έχει συνδέσει κανένας άλλος στο διαδίκτυο και ο δικτυακός τόπος μου παίρνει συνδέσμους από αξιόπιστα μέρη που συνδέονται συχνά, όπως το CNN.com , ο ιστότοπός μου θα είναι πιο αξιόπιστος (και θεωρείται ότι είναι υψηλότερης ποιότητας) από τη δική σας.
Όλο και περισσότερο, επιπλέον στοιχεία ζυγίζονται από τον αλγόριθμο της Google για να καθορίσουν πού θα τοποθετηθεί ο ιστότοπός σας, όπως:

Πώς οι άνθρωποι ασχολούνται με τον ιστότοπό σας (Βρίσκουν τις πληροφορίες που χρειάζονται και μένουν στον ιστότοπό σας ή αναπηδούν στη σελίδα αναζήτησης και κάνουν κλικ σε άλλον σύνδεσμο; Ή απλώς αγνοούν την καταχώρησή σας στα αποτελέσματα αναζήτησης και ποτέ δεν κάνουν κλικ; ),
Η ταχύτητα φόρτωσης του ιστότοπού σας και η “φιλική προς το κινητό”
Πόσο μοναδικό περιεχόμενο έχετε (σε σχέση με το πολύ “λεπτό” περιεχόμενο χαμηλής αξίας ή το διπλό περιεχόμενο)
Υπάρχουν εκατοντάδες παράγοντες κατάταξης που ο αλγόριθμος της Google εξετάζει ως απάντηση στις αναζητήσεις και ενημερώνουν και βελτιώνουν συνεχώς τη διαδικασία τους.

Πλέον όμως δεν αρκεί να εφαρμόσετε ότι διαβάζετε στο διαδίκτυο για να μπείτε στη πρώτη σελίδα στη Google. Το SEO, εφόσον δεν έχει δουλευτεί σωστά σε μια ιστοσελίδα χρειάζεται κόπο και χρόνο αλλά και σωστή μεθοδολογία ανάλογα φυσικά με τον ανταγωνισμό του κάθε τομέα.

 Έρευνα και στόχευση λέξεων-κλειδιών για πρώτη σελίδα στη Google

Το πρώτο βήμα στη βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης είναι να καθορίσετε τι είναι αυτό που πραγματικά βελτιστοποιείτε. Αυτό σημαίνει την αναγνώριση των όρων που αναζητούν οι άνθρωποι (επίσης γνωστοί ως “λέξεις-κλειδιά”) που θέλετε να ταξινομηθεί στον ιστότοπό σας.

Δυστυχώς, δεν είναι τόσο απλό. Υπάρχουν μερικοί βασικοί παράγοντες που πρέπει να ληφθούν υπόψη κατά τον προσδιορισμό των λέξεων-κλειδιών που θέλετε να στοχεύσετε στον ιστότοπό σας:

Όγκος αναζήτησης – Ο πρώτος παράγοντας που πρέπει να εξετάσετε είναι πόσα άτομα (αν υπάρχουν) αναζητούν στην πραγματικότητα μια δεδομένη λέξη-κλειδί. Όσο περισσότεροι άνθρωποι ψάχνουν για μια λέξη-κλειδί, τόσο μεγαλύτερο είναι το κοινό που θέλετε να φτάσετε. Αντίθετα, αν κανείς δεν ψάχνει για μια λέξη-κλειδί, δεν υπάρχει διαθέσιμο κοινό για να βρείτε το περιεχόμενό σας μέσω της αναζήτησης.

Συνάφεια – Εάν ένας όρος συχνά αναζητείται είναι σπουδαίο: αλλά τι γίνεται αν δεν είναι εντελώς σχετικό με τις προοπτικές σας; Η συνάφεια φαίνεται πρώτα απ ‘όλα: αν έχετε μια ιστοσελίδα με reviews παιχνιδιών, δεν θέλετε να εμφανίζονται για αναζητήσεις που δεν έχουν καμία σχέση με την επιχείρησή σας, όπως “προμήθειες κατοικίδιων ζώων”. Αυτό θα μπορούσε να φαίνεται σαν μια εξαιρετική περιγραφή του τι κάνετε, αλλά αν προσπαθήσετε να παίξετε μπάλα με τεράστιες επιχειρήσεις και άκρως ανταγωνισιτκούς όρους όπως ”παιχνίδια play station”, το μεγαλύτερο μέρος της επισκεψιμότητας για αυτόν τον πολύ ανταγωνιστικό όρο θα είναι οι ερευνητές που δεν έχουν κανένα ενδιαφέρον να αγοράσουν αυτό που πουλάτε καθώς οι άνθρωποι που θέλετε να προσεγγίσετε δεν θα μπορέσουν ποτέ να σας βρουν. Φυσικά τίποτα δεν είναι αδύνατο στο SEO αν έχετε υπομονή δουλεύετε σκληρά και πάνω από όλα σωστά. Το ίδιο πρόβλημα θα αντιμετωπίσετε και με τις Google διαφημίσεις, διότι πολύ απλά το budget σας δεν συγκρίνεται με τους ομίλους και θα εμφανίζεστε από ελάχιστα έως καθόλου στα πληρωμένα αποτελέσματα.

Ανταγωνισμός – Όπως με κάθε επιχειρηματική ευκαιρία, στο SEO θέλετε να εξετάσετε το πιθανό κόστος και την πιθανότητα επιτυχίας. Στο SEO, αυτό σημαίνει κατανόηση του σχετικού ανταγωνισμού (και της πιθανότητας ταξινόμησης) για συγκεκριμένους όρους.

Πρώτα πρέπει να καταλάβετε ποιοι είναι οι υποψήφιοι πελάτες σας και τι είναι πιθανό να ψάξουν. Εάν δεν γνωρίζετε ήδη ποιες είναι οι προοπτικές σας, σκεφτείτε ότι είναι ένα καλό μέρος για να ξεκινήσετε, για την επιχείρησή σας γενικά αλλά και για το SEO.

Μερικές συμβουλές για να σκεφτείτε :

1.Τι είδους πράγματα ενδιαφέρονται;
2.Τι προβλήματα έχουν αυτά;
3.Τι είδους γλώσσα χρησιμοποιούν για να περιγράψουν τα πράγματα που κάνουν, τα εργαλεία που χρησιμοποιούν κ.λπ.;
4.Ποιοι άλλοι αγοράζουν τα πράγματα από (αυτό σημαίνει να ψάξετε τους ανταγωνιστές σας, αλλά επίσης θα μπορούσε να σημαίνει εφαπτομενικά, σχετικές αναζητήσεις)

Αφού απαντήσετε σε αυτές τις ερωτήσεις, θα έχετε έναν αρχικό κατάλογο πιθανών λέξεων-κλειδιών και τομέων που θα σας βοηθήσουν να λάβετε περισσότερες ιδέες για λέξεις-κλειδιά και να βάλετε μερικές μετρήσεις όγκου αναζήτησης και ανταγωνισμού.

Εάν διαθέτετε έναν υπάρχοντα ιστότοπο, πιθανόν να έχετε ήδη κάποια επισκεψιμότητα από τις μηχανές αναζήτησης. Αν συμβαίνει αυτό, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε ορισμένα από τα δικά σας δεδομένα λέξεων-κλειδιών για να κατανοήσετε ποιοι όροι οδηγούν την επισκεψιμότητα (και ποιοι ίσως μπορέσετε να ταξινομήσετε λίγο καλύτερα στις μηχανές αναζήτησης).

Δυστυχώς, η Google έχει σταματήσει να παρέχει πολλές πληροφορίες σχετικά με το τι ψάχνουν οι χρήστες στους προμηθευτές αναλυτικών στοιχείων, αλλά μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το SEM Rush (ή παρόμοια εργαλεία, όπως το SpyFu) στον δικό σας ιστότοπο για να πάρετε μια αίσθηση των όρων που είστε στη κατάταξη για τον εκτιμώμενο όγκο αναζήτησης. Επίσης, η Google κάνει περισσότερα από αυτά τα δεδομένα διαθέσιμα στο Google Search Console για Webmasters (εάν δεν έχετε δημιουργήσει έναν λογαριασμό, αυτό είναι ένα πολύτιμο εργαλείο SEO τόσο για την ανεύρεση δεδομένων ερωτήματος αναζήτησης όσο και για τη διάγνωση διαφόρων τεχνικών θεμάτων SEO.

Διαβάστε : 4 Συμβουλές SEO για να μπείτε στη πρώτη σελίδα της Google

Μόλις δημιουργηθούν τα Εργαλεία για Webmasters, μπορείτε να πλοηγηθείτε όταν συνδεθείτε και να δείτε τα ερωτήματα αναζήτησης που οδηγούν την επισκεψιμότητα στον ιστότοπό σας.

Μόλις αφιερώσετε χρόνο για να καταλάβετε πώς οι προοπτικές σας μιλούν και τι ψάχνουν, έχετε εξετάσει τις λέξεις-κλειδιά που οδηγούν την κυκλοφορία στους ανταγωνιστές σας και τους σχετικούς ιστότοπους και έχετε εξετάσει τους όρους που οδηγούν την κυκλοφορία στον δικό σας ιστότοπο, πρέπει να εργαστείτε να καταλάβετε ποιοι όροι μπορείτε να ταξινομήσετε και πού βρίσκονται οι καλύτερες ευκαιρίες.

Ο καθορισμός του σχετικού ανταγωνισμού μιας λέξης-κλειδιού μπορεί να είναι ένα πολύ περίπλοκο έργο. Σε πολύ υψηλό επίπεδο, πρέπει να καταλάβετε:

Πόσο αξιόπιστα και έγκυρα είναι τα στοιχεία που συλλέξατε όταν (με άλλα λόγια: πόσοι σύνδεσμοι λαμβάνουν ολόκληρο τον ιστότοπο και πόσο υψηλή ποιότητα, αξιόπιστη και σχετική είναι αυτή που συνδέει ιστότοπους;) άλλοι ολόκληροι ιστότοποι που θα ανταγωνίζονται για την κατάταξη για τον ίδιο όρο είναι στις πρώτες σελίδες.
Πόσο σχετική είναι η πληροφορία που προσφέρουν με την ίδια τη λέξη-κλειδί (αν προσφέρουν μια εξαιρετική απάντηση στην ερώτηση του ερευνητή)
Πόσο δημοφιλής και έγκυρη είναι κάθε μεμονωμένη σελίδα σε αυτό το αποτέλεσμα αναζήτησης (με άλλα λόγια: πόσες συνδέσεις έχει η ίδια η σελίδα και πόσο υψηλή ποιότητα, αξιόπιστη και σχετική είναι αυτή που συνδέει ιστότοπους;)

On-Page Optimization

Ας δούμε μερικά κρίσιμα, βασικά στοιχεία επί της σελίδας που θα θέλετε να κατανοήσετε καθώς σκέφτεστε πώς να οδηγείτε την επισκεψιμότητα των μηχανών αναζήτησης στον ιστότοπό σας:

Title Tags

Ενώ η Google εργάζεται για την καλύτερη κατανόηση της πραγματικής σημασίας μιας σελίδας και την αποδυνάμωση (και ακόμη και την τιμωρία) της επιθετικής και χειραγωγικής χρήσης των λέξεων-κλειδιών, συμπεριλαμβανομένου του όρου (και των συναφών όρων) που θέλετε να ταξινομήσετε στις σελίδες σας εξακολουθεί να είναι πολύτιμη. Και το πιο εντυπωσιακό μέρος που μπορείτε να τοποθετήσετε στη λέξη-κλειδί σας είναι η ετικέτα τίτλου της σελίδας σας.

Τα Title Tags δεν είναι ο κύριος τίτλος της σελίδας σας. Ο τίτλος που βλέπετε στη σελίδα είναι συνήθως ένα στοιχείο HTML H1 (ή πιθανώς ένα HTML). Η ετικέτα τίτλου είναι αυτό που μπορείτε να δείτε στην κορυφή του προγράμματος περιήγησής σας και συμπληρώνεται από τον πηγαίο κώδικα της σελίδας σας σε μια μετα-ετικέτα.

Το μήκος μιας ετικέτας τίτλου που θα εμφανίσει η Google θα διαφέρει (βασίζεται σε εικονοστοιχεία, όχι σε αριθμούς χαρακτήρων), αλλά γενικά 55-60 χαρακτήρες είναι ένας καλός κανόνας. Αν να θέλετε να εργαστείτε στη βασική λέξη-κλειδί σας, και εάν μπορείτε να το κάνετε με φυσικό και συναρπαστικό τρόπο, προσθέστε μερικούς σχετικούς τροποποιητές γύρω από αυτόν τον όρο επίσης. Λάβετε υπόψη σας, ωστόσο: η ετικέτα τίτλου θα είναι συχνά αυτό που ένας ερευνητής βλέπει στα αποτελέσματα αναζήτησης της σελίδας σας. Είναι η “επικεφαλίδα” στα οργανικά αποτελέσματα αναζήτησης, επομένως θέλετε επίσης να λάβετε υπόψη σας τον τρόπο με τον οποίο μπορείτε να κάνετε κλικ στην ετικέτα τίτλου σας.

Διαβάστε : Οδηγός για πρώτη σελίδα με το Google Panda

Meta Descriptions

Ενώ η ετικέτα τίτλου είναι ο τίτλος της λίστας αναζήτησης, η περιγραφή meta (άλλο στοιχείο meta HTML που μπορεί να ενημερωθεί στον κώδικα του ιστότοπού σας, αλλά δεν εμφανίζεται στην πραγματική σελίδα σας) είναι το επιπλέον αντίγραφο διαφήμισης του ιστότοπού σας. Η Google παίρνει κάποιες ελευθερίες με αυτά που εμφανίζονται στα αποτελέσματα αναζήτησης, επομένως η περιγραφή του μεταβάτη σας μπορεί να μην εμφανίζεται πάντοτε, αλλά αν έχετε μια συναρπαστική περιγραφή της σελίδας σας, η οποία θα κάνει τους χρήστες να κάνουν κλικ, μπορείτε να αυξήσετε σημαντικά την επισκεψιμότητα. (Να θυμάστε: η εμφάνιση των αποτελεσμάτων αναζήτησης είναι μόνο το πρώτο βήμα! Πρέπει να φέρετε ερευνητές στον ιστότοπό σας και, στη συνέχεια, να πάρετε την ενέργεια που θέλετε.)

Περιεχόμενο 

Το πραγματικό περιεχόμενο της σελίδας σας είναι, φυσικά, πολύ σημαντικό. Οι διαφορετικοί τύποι σελίδων θα έχουν διαφορετικές “θέσεις εργασίας” – το περιουσιακό στοιχείο του ακρογωνιαίου λίθου που θέλετε να συνδέουν πολλοί χρήστες πρέπει να είναι πολύ διαφορετικό από το περιεχόμενο υποστήριξης που θέλετε να βεβαιωθείτε ότι οι χρήστες σας βρίσκουν και λαμβάνουν γρήγορα μια απάντηση. Τούτου λεχθέντος, η Google ευνοεί όλο και περισσότερο ορισμένους τύπους περιεχομένου και καθώς δημιουργείτε οποιαδήποτε από τις σελίδες του ιστότοπού σας, υπάρχουν μερικά πράγματα που πρέπει να θυμάστε:

Πυκνό & μοναδικό περιεχόμενο 

Δεν υπάρχει μαγικός αριθμός όσον αφορά τον αριθμό λέξεων και εάν έχετε μερικές σελίδες περιεχομένου στον ιστότοπό σας με μια χούφτα έως μερικές εκατοντάδες λέξεων, δεν θα πέσετε από τις καλές χάρες της Google, αλλά οι γενικές πρόσφατες ενημερώσεις Panda, ευνοούν περισσότερο, το μοναδικό περιεχόμενο. Αν έχετε μεγάλο αριθμό  εξαιρετικά σύντομων (50-200 λέξεων περιεχομένου) σελίδων ή πολλών διπλών περιεχομένων όπου δεν αλλάζει τίποτα παρά η ετικέτα τίτλου της σελίδας και λέτε μια γραμμή κειμένου που θα μπορούσε να σας προκαλέσει πρόβλημα. Κοιτάξτε ολόκληρο τον ιστότοπό σας: ένα μεγάλο ποσοστό των σελίδων σας είναι λεπτό, διπλό και χαμηλό; Εάν ναι, προσπαθήστε να εντοπίσετε έναν τρόπο να “πυκνώσετε” αυτές τις σελίδες ή να ελέγξετε τα αναλυτικά στοιχεία για να δείτε πόση κίνηση λαμβάνουν και απλώς να τα αποκλείσετε (χρησιμοποιώντας μια μετα-ετικέτα noindex) από τα αποτελέσματα αναζήτησης.

Engagement – Η Google προσεγγίζει όλο και περισσότερο την αφοσίωση και τις μετρήσεις εμπειρίας χρηστών. Μπορείτε να το επηρεάσετε αυτό, βεβαιώνοντας ότι το περιεχόμενό σας απαντά στις ερωτήσεις που ψάχνουν οι ερωτηθέντες, ώστε να είναι πιθανό να παραμείνουν στη σελίδα σας και να ασχοληθούν με το περιεχόμενό σας. Βεβαιωθείτε ότι οι σελίδες σας φορτώνονται γρήγορα και δεν έχουν στοιχεία σχεδίασης (όπως υπερβολικά επιθετικές διαφημίσεις πάνω από το περιεχόμενο) που θα μπορούσαν να αποτρέψουν τους χρήστες και να τους στείλουν μακριά.

“Sharability” – Μην περιμένετε κάθε κομμάτι του περιεχομένου στον ιστότοπό σας να συνδέεται και να μοιράζεται εκατοντάδες φορές. Αλλά με τον ίδιο τρόπο που θέλετε να είστε προσεκτικοί για να μην ξεδιπλώσετε μεγάλες ποσότητες σελίδων που έχουν λεπτό περιεχόμενο, θα θέλετε να εξετάσετε ποιος είναι πιθανό να μοιραστεί και να συνδεθεί με τις νέες σελίδες που δημιουργείτε στον ιστότοπό σας, προτού τις βγάλετε . Η κατοχή μεγάλων ποσοτήτων σελίδων στις οποίες δεν είναι πιθανό να μοιραστείτε ή να συνδέσετε δεν τοποθετεί αυτές τις σελίδες σε καλό επίπεδο στα αποτελέσματα αναζήτησης και δεν βοηθά να δημιουργήσετε μια καλή εικόνα του ιστότοπού σας ως σύνολο για τις μηχανές αναζήτησης .

Διαβάστε : Πως η Google εντοπίζει το περιεχόμενο του site σας ;

Alt Χαρακτηριστικά

Ο τρόπος με τον οποίο μπορείτε να επισημάνετε τις εικόνες σας μπορεί να επηρεάσει όχι μόνο τον τρόπο με τον οποίο οι μηχανές αναζήτησης αντιλαμβάνονται τη σελίδα σας, αλλά και πόση επισκεψιμότητα αναζήτησης από την αναζήτηση εικόνας δημιουργεί ο ιστότοπός σας. Ένα χαρακτηριστικό alt είναι ένα στοιχείο HTML που σας επιτρέπει να παρέχετε εναλλακτικές πληροφορίες για μια εικόνα αν ο χρήστης δεν μπορεί να το δει. Οι εικόνες σας μπορεί να σπάσουν την πάροδο του χρόνου (τα αρχεία διαγράφονται, οι χρήστες δυσκολεύονται να συνδεθούν στον ιστότοπό σας κ.λπ.), οπότε η χρήσιμη περιγραφή της εικόνας μπορεί να είναι χρήσιμη από την άποψη της συνολικής χρηστικότητας. Αυτό σας δίνει επίσης μια άλλη ευκαιρία – εκτός του περιεχομένου σας – να βοηθήσετε τις μηχανές αναζήτησης να καταλάβουν τι είναι η σελίδα σας.

Δεν θέλετε να να γεμίζετε τη βασική λέξη-κλειδί σας και κάθε πιθανή παραλλαγή της σε ιδιότητα alt. Στην πραγματικότητα, αν δεν ταιριάζει φυσικά στην περιγραφή, μην συμπεριλάβετε εδώ τη λέξη-στόχος σας εδώ. Απλά φροντίστε να μην παραλείψετε το χαρακτηριστικό alt και προσπαθήστε να δώσετε μια λεπτομερή και ακριβή περιγραφή της εικόνας (φανταστείτε ότι το περιγράφετε σε κάποιον που δεν μπορεί να το δει – γι ‘αυτό υπάρχει!).

Γράφοντας φυσικά για το θέμα σας, αποφεύγετε τα φίλτρα “υπερβολικής βελτιστοποίησης” (με άλλα λόγια: δεν φαίνεται να προσπαθείτε να εξαπατήσετε την Google να ταξινομήσει τη σελίδα σας για τη λέξη-κλειδί στόχευσής σας) και δώσατε στον εαυτό σας μια καλύτερη ευκαιρία να ταξινομήσετε για πολύτιμες τροποποιημένες παραλλαγές “μακριά ουράς” του βασικού σας θέματος.

Δομή διεύθυνσης URL

Η δομή της διεύθυνσης URL του ιστότοπού σας μπορεί να είναι σημαντική τόσο από την άποψη της παρακολούθησης (μπορείτε να ταξινομήσετε πιο εύκολα δεδομένα σε αναφορές χρησιμοποιώντας μια ταξινομημένη, λογική δομή διευθύνσεων URL) και μια άποψη κοινής χρήσης (πιο σύντομες, περιγραφικές διευθύνσεις URL είναι ευκολότερες στην αντιγραφή και επικόλληση και τείνουν να λαμβάνουν λάθος αντιμετώπιση). Μην δουλεύετε για να γεμίζετε όσο το δυνατόν περισσότερες λέξεις-κλειδιά. Δημιουργήστε μια σύντομη περιγραφική διεύθυνση URL.

Schema & Markup

Μόλις έχετε φροντίσει όλα τα βασικά στοιχεία επί της σελίδας, μπορείτε να εξετάσετε το ενδεχόμενο να προχωρήσετε ένα βήμα παραπέρα και να βοηθήσετε καλύτερα την Google (και άλλες μηχανές αναζήτησης, οι οποίες αναγνωρίζουν επίσης το Schema να κατανοήσουν τη σελίδα σας.

Το Schema & Markup δεν κάνει τη σελίδα σας να εμφανίζεται ψηλότερα στα αποτελέσματα αναζήτησης (αυτή δεν αποτελεί παράγοντα κατάταξης, επί του παρόντος). Δίνει στην λίστα σας κάποια επιπλέον βοηθήματα στα αποτελέσματα αναζήτησης, όπως και οι επεκτάσεις διαφημίσεων για τις διαφημίσεις σας στο AdWords.

Σε ορισμένα αποτελέσματα αναζήτησης, εάν κανείς άλλος δεν χρησιμοποιεί  Schema, μπορείτε να πάρετε ένα ωραίο πλεονέκτημα στο ποσοστό κλικ-μέσω του γεγονότος ότι ο ιστότοπός σας δείχνει τα πράγματα όπως οι αξιολογήσεις, ενώ άλλοι δεν το κάνουν. Σε άλλα αποτελέσματα αναζήτησης, όπου ο καθένας χρησιμοποιεί  Schema, οι κριτικές μπορεί να είναι μεγάλο ρίσκο και ενδέχεται να βλάψετε το CTR σας.

Διαβάστε αναλυτικά για το πως να προωθήσετε την ιστοσελίδα σας στη πρώτη σελίδα της Google.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε

Πρέπει να είστε μέλος για να έχετε την δυνατότητα να σχολιάσετε

Δημιουργήστε λογαριασμό

Εγγραφείτε γρήγορα, εύκολα, και δωρεάν.

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Συνδεθείτε

Έχετε ήδη λογαριασμό?

Συνδεθείτε τώρα


×

Αποδοχή cookies

O ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει ότι θα έχετε την καλύτερη εμπειρία στην επίσκεψη σας. Λεπτομέρειες